اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی:

مردم موافق برخورد با بدحجابی خانم‌ها و پوشش‌ بد آقایان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: 65 درصد از مردم موافق برخورد با بدحجابی خانم‌ها و پوشش بد آقایان هستند.

مردم موافق برخورد با بدحجابی خانم‌ها و پوشش‌ بد آقایان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عزیز‌الله ملکی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار در اراک با اشاره به اینکه اخلاق‌مداری سبب امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته اکثر مردم پدیده بدحجابی را مهم‌ترین آسیب اجتماعی می‌دانند به طوری که می‌توان گفت: 65 درصد از شهروندان موافق برخورد با پدیده بدحجابی هستند.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در بحث ایجاد امنیت تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند احساس امنیت را در جامعه بالا ببرند چرا که احساس امنیت در جامعه از خود امنیت بالاتر و مهم‌تر است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در بحث تولید خبر و کارشناسی خبر اصحاب رسانه باید امانت‌دار بوده و نهایت دقت را به کار گیرند گفت: خبرنگاران با انعکاس سریع و به موقع اخبار امنیت روانی را در جامعه بالا برده و موجب امنیت در جامعه می‌شوند.

ملکی ادامه داد: بدون شک اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع می‌تواند هم سبب آگاهی افراد در جامعه شود و هم از بروز شایعات در جامعه جلوگیری کرده و جامعه را به سمت امنیت سوق دهد.

وی با اشاره به تعامل سازنده خبرنگاران با نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر همواره شاهد تعامل بسیار مثبت خبرنگاران با نیروی انتظامی بوده‌ایم که این تعامل نقش بسیار مؤثری در موفقیت ناجا در اجرای طرح‌های مختلف داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه رکن اصلی امنیت اجتماعی امنیت اخلاقی است ادامه داد: نیروی انتظامی در بحث امنیت اجتماعی هرگز کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول