اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان سوادکوه خبر داد

برگزاری دومین یادواره شهدای فرهنگی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان سوادکوه با اشاره به اهداف بسیج هنرمندان گفت: دومین یادواره شهدای فرهنگی سوادکوه ششم مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

برگزاری دومین یادواره شهدای فرهنگی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ابراهیم رضایی عصر امروز در جلسه بسیج هنرمندان سوادکوه با اشاره به اینکه بسیج به فرموده امام راحل شجره طیبه است، اظهار داشت: بسیج هنرمندان با رویکرد دینی در تمام عرصه‌های مختلف جامعه حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهیدان هنرمند بیانگر تعمیق باورهای دینی در مردم است، بیان داشت: دومین یادواره شهدای فرهنگی سوادکوه در ششم مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

رضایی افزود: شهیدان فتح الله آستین، سید ابراهیم طباطبایی، سپهدار ساجدی، اسماعیل محمد‌زاده و قنبر ظاهری برنتی از شهیدان هنرمند شهرستان سوادکوه هستند.

وی با تاکید براینکه پاسداشت شهیدان فرهنگی سبب گسترش مفاهیم فرهنگی و دینی می‌شود، گفت: اهل فرهنگ در گفتار و رفتار جامعه نقش پررنگ و برجسته‌ای دارند.

مسئول بسیج هنرمندان سوادکوه با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خداست و شهید نیز بهترین هنرمند است، گفت: فعالیت پنج شهید فرهنگی سوادکوه در عرصه‌های خوشنویسی، خبرنگاری و قرائت قرآن بوده است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج هنرمندان سوادکوه و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و دینی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای گرامیداشت اعیاد و مناسبت‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در دستور کار قرار دارد.

رضایی به همکاری علاقمندان به حضور در بسیج هنرمندان اشاره کرد و یادآور شد: عرصه‌های مختلفی در بسیج هنرمندان برای فعالیت علاقمندان وجود دارد که ساماندهی و برنامه ریزی برای استفاده بهینه از امکانات و حضور بسیج در حال انجام است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول