اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد

برگزاری یادواره شهدای روستایی در طارم

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری یادواره شهدای روستایی بخش طارم به همت دانشجویان جهادگر بسیجی در این بخش خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای روستایی در طارم

مهدی برزگر ظهر امروز در حاشیه بازدید از عرصه‌های جهادی روستاهای ماهین، دهنج، عباس‌آباد، حصار، چمن، چمن امین آباد از بخش طارم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: یادواره شهدای روستاهای بخش طارم به همت جهادگران بسیجی دانشگاه‌های استان قزوین عصر امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس همچون حجت‌الاسلام کریمی و کلهر بخشدار طارم در محل عرصه‌های فعالیت دانشجویان جهادگر بسیجی در این روستاها برگزار می‌شود.

وی با تشریح چرایی و کیفیت حضور دانشجویان جهادگر بسیجی در عرصه سازندگی استان، خاطرنشان کرد: 60 نفر از خواهران بسیجی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای دومین بار در سال جاری با حضور در روستاهای بخش طارم به خدمت‌رسانی به محرومان در این مناطق می‌پردازند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین یادآور شد: 4 عرصه دندانپزشکی، مامایی، پزشکی، بهداشت عمومی و همچنین بهداشت محیط از جمله عرصه‌های فعالیتی این 60 دانشجو می‌باشد.

وی تأکید کرد: علیرغم خدمات تخصصی این دانشجویان مانند خدمات بهداشتی و درمانی با توجه به نیاز فرهنگی مناطق محروم این دانشجویان در عرصه‌های فرهنگی نیز به خدمت‌رسانی و فعالیت مشغولند که برگزاری یادواره شهدای روستایی نیز از این جمله می‌باشد.

برزگر تصریح کرد: دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تنها بخشی از گروه‌های جهادی دانشجویان هستند که از 4 شهریور در این مناطق مستقر و تا 19 ماه جاری فعالیت‌های خدماتی و خدمت‌رسانی خود را ادامه می‌دهند.

وی در خاتمه عنوان کرد: بسیج سازندگی نیز پس از تابستان اجرا می‌شود و دانشجویانی که هم اکنون در طرح بزرگ ولایت استانی بسیج دانشجویی در دانشگاه بین‌المللی حضور دارند می‌توانند پس از این دوره در طرح تداوم سازندگی بسیج دانشجویی شرکت کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول