اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادواره شهدای حسین‌آباد کنگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای حسین‌آباد کنگان برگزار شد.

یادواره شهدای حسین‌آباد کنگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان بخشدار مرکزی کنگان عصر امروز در مراسم یادواره شهدای محله حسین‌آباد کنگان اظهار داشت: پاسداشت و نکوداشت یاد شهدا در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی با تاکید بر تجلیل از یادگاران و بازماندگان شهدا افزود: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای انس و درک بیشتر رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های الگوهای ایثار و فداکاری و تجلیل از خانواده‌های جلیل‌القدر شهداست.

این مسئول با اشاره به شوق امیرالمؤمنین علی (ع) به شهادت گفت: شهدای ما نیز با تأسی به مولای خود همواره در تب و تاب شهادت بودند.

وی راه شهدا را راه بیداری و بصیرت دانست و با بیان اینکه فراموشی این بیداری موجب بیماری خطرناک غفلت می‌شود خاطر نشان کرد: یادواره شهدا تذکری و تاکیدی بر بیداری و پرهیز از فراموشی است.

بحرانی در بخش دیگر ایمان، ولایت‌مداری، ایثار، استقامت، بصیرت، دشمن‌شناسی، پایداری و ... را از مهم‌ترین پیام‌های شهدا برشمرد و با اشاره به جنگ نرم و توطئه‌های دشمن اظهار داشت: اطاعت از ولایت فقیه که شاه‌بیت آرمان‌های امام و شهیدان است موجب پیروزی در جنگ تمام عیار نرم خواهد شد.

سرکار خانم سیده محترمه موسوی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) کنگان نیز در این آیین بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب ترویج اخلاق و منش شهدا در جامعه می‌شود.

وی افزود: یادمان شهدا فضای جامعه را تلطیف می‌کند.

در این آیین که به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) محله حسین‌آباد برگزار شد از خانواده هشت شهید حسین‌آباد شهرستان کنگان تجلیل شد.

همچنین مسلم رضایی از مداحان برجسته شهرستان کنگان نوحه‌سرایی کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول