اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شب شهادت امام صادق (ع)

یادواره شهدای زرند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: همزمان با شب شهادت امام صادق (ع) یادواره شهدای بشیران حماسه «24 شهید تبلیغات زرند در دفاع مقدس» برگزار می‌شود.

یادواره شهدای زرند برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: در دفاع مقدس گستره کار تبلیغات جبهه بسیار وسیع بود از تابلونویسی، دیوارنویسی تا حمل امکانات صوتی، تجهیز نمازخانه‌ها و امکانات تبلیغاتی، عکاسی و تصویربرداری به عهده نیروهای تبلیغات بود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار نیروهای تبلیغات روحانیان رزمی تبلیغی، مداحان، موذنان، قاریان قرآن و هنرمندان در دفاع مقدس به عنوان بشیران و سفیران حماسه فعالیت می‌کردند و شمار زیادی از این رزمندگان جزو ایثارگران نظام و انقلاب هستند.

جعفری بیان داشت: اسلحه این شهدا دوربین، پرچم و بیرق بود و تا امروز کسی از این عزیزان کمتر یاد کرده است و بخش عظیم دفاع مقدس که امروز برای ما به یادگار مانده حاصل تلاش این بزرگواران است.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق عنایت کرد تا در سال گذشته نخستین یادواره شهدای تبلیغات شهرستان زرند و شهدای گمنام عرصه تبلیغات را با عنوان بشیران حماسه برگزار کردیم و به دنبال این هستیم که دومین یادواره شهدا را برگزار کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سخنران این مراسم است.

وی عنوان کرد: همچنین در راستای تدابیر فرماندهی کل قوا مبنی بر خدمت‌رسانی به مناطق محروم بسیج طلاب انسیه الحورا سپاه شهرستان زرند اقدام به برگزاری اردوی جهادی طرح هجرت سه در رودبار کرمان کرد.

جعفری ابراز داشت: اردوی جهادی طرح هجرت سه بسیج طلاب زرند با حضور 40 نفر از خواهران طلبه بسیجی شهرستان زرند در رودبار کرمان برگزار شد و در این اردو برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اخلاقی و کلاس احکام ویژه خواهران در روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول