اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه سال جاری

یادواره شهدای سرخ‌قلعه قلعه‌گنج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: یادواره شهدای بخش سرخ‌قلعه قلعه‌گنج مهر ماه سال جاری به همت ناحیه مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت شهرستان قلعه‌گنج برگزار می‌شود.

یادواره شهدای سرخ‌قلعه قلعه‌گنج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری یادوراه شهدای بخش سرخ‌قلعه قلعه‌گنج خطاب به دهیاران این منطقه اظهار داشت: با توجه به اینکه در بخش سرخ‌قلعه بیش از 16 شهید در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده است، می‌طلبد در فراخور نام این عزیزان یادواره ارزشی برگزار شود.

وی افزود: دهیاران باید تلاش کنند تا در حد توان حوزه فعالیت خود در برگزاری این مراسم شرکت کرده و از خانواده‌های معظم شاهد نیز به نحو شایسته دعوت به عمل آورند.

فلاحی تصریح کرد: این یادواره در دهستان سرخ‌قلعه در مهر ماه سال جاری به همت ناحیه مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت شهرستان قلعه‌گنج برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قلعه‌گنج نیز در این دیدار با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، اظهار داشت: باید توجه ویژه به شهدا و آرمان‌های مقدس آنان در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

محمود عارفی بیان کرد: شهدا در وصیتنامه‌های خود پیام‌های بارز و ارزشمندی ثبت کردند تا چراغ راه آیندگان قرار گیرد.

وی یکی از این پیام‌ها را پشتیبانی از ولایت فقیه خواند و بیان کرد: ما به عنوان وارثان خون این شهیدان باید راه آنان را ادامه دهیم.

عارفی برگزاری یادواره شهدا را یکی از شیوه‌های پیروی از راه شهدا ذکر و عنوان کرد: ما باید برای انتقال این پیام‌ها تلاش مضاعف داشته باشیم.

به گزارش فارس، در شهرستان قلعه‌گنج با حدود 100 شهید به دلیل نبود اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مشکلاتی برای خانواده معظم شاهد و ایثارگر به وجود آمده و آنان را مجبور کرده تا برای حل مشکلات خود به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهنوج مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول