اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادواره شهدای بنک در کنگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای بنک در شهرستان کنگان برگزار شد.

یادواره شهدای بنک در کنگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهر بنک کنگان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود خدمت بزرگی به اسلام و نظام اسلامی کردند و راه و یاد شهدا همواره ماندگار خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی افزود: پیام اصلی شهدا حمایت از ولایت است زیرا ولایت قرآن ناطق است و همواره باید از ولایت فقیه حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: شهدا با نثار خون خود حق بزرگی بر گردن ما دارند که با هیچ چیزی در دنیا قابل جبران نیست و اگر ما می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم راهی جز حمایت همه جانبه از ولایت نداریم.

بحرانی یادآور شد: قرار گرفتن زیر لوای ولایت افتخاری بزرگ است و از آنجا که هدف نهایی هر فرد و ملتی رسیدن به سعادت است این سعادت در سایه تبعیت از ولایت به وجود می‌آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کنگان با اشاره به حدیث ثقلین؛ کتاب خدا و عترت و اهل بیت را سبب رسیدن انسان به سعادت و کمال مطلوب عنوان کرد و یادآور شد: عدم تمسک به این دو گوهر گرانبها انسان را از کمال مطلوب دور ساخته و به ظلمت و گمراهی می‌کشاند.

بحرانی تبلیغات منفی دشمن علیه ولایت فقیه را مخرب دانست و گفت: تبلیغات آنان هدف‌دار و معنادار برای دلسرد کردن مردم از ولایت و رهبری است.

وی بیان کرد: هجمه‌های گسترده دشمن اعتقادات و باورهای مردم را نشانه رفته و دشمنان در شرایط کنونی به دنبال جایگزین کردن رفتارهای غیر دینی و غیر اخلاقی در سطح اجتماع هستند تا در پرتو آن به اهداف شوم خود نایل شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کنگان گفت: اهتمام خانواده‌ها به تربیت صحیح فرزندان توأم با صبر و حوصله دسیسه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز یادواره شهید ناهید فاتحی‌کرجو و شهدای شهر بنک در پایگاه مقاومت حضرت معصومه(س) با حضور خیل عظیم بانوان بسیجی و تعدادی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول