اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبارز جوان بحرینی:

مردم بحرین از آل خلیفه بیزار شده‌اند

خبرگزاری فارس: مبارز جوان بحرینی گفت: آل خلیفه با پیمانی که با رژیم آل سعود بسته است قبل از آنکه دشمنان را از خود بیزار کند مردم کشورش را از خود رانده و بیزار کرده است.

مردم بحرین از آل خلیفه بیزار شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ شیخ علی عاشور ظهر امروز در یادواره مهندس شهید علی احمد المؤمن و شهدای بحرین در اهواز اظهار کرد: انتفاضه بحرین دلایل زیادی دارد که یکی از آنها فساد اخلاقی حاکمان بحرین است، هر کس تاریخ بحرین را خوانده باشد مشاهده می‌کند که مردم این کشور انسان‌های با ایمانی بوده‌اند اما در حال حاضر حاکمان ما، این را نادیده گرفته‌اند که این کارشان از چشم مردم به دور نمانده است.

این جوان مبارز و انقلابی یکی دیگر از عوامل انتفاضه مردم بحرین را فقر فراگیر در این کشور بیان کرد و افزود: کشور ما از منابع نفتی و منابع طبیعی زیادی برخوردار است ولی بیش از نیمی از مردم و هموطنان ما در زیر خط فقر زندگی می‌کنند که این مسئله تأثیر زیادی بر وقوع انتفاضه داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی خصوصیات اخلاقی شهید علی احمد المؤمن پرداخت و خاطر نشان کرد: شهید المومن یکی از صدها شهیدی است که توسط گازهای شیمیایی و گلوله باران رژیم آل خلیفه به شهادت رسیده است.

عاشور اضافه کرد: شهید علی احمد المؤمن از برپاکنندگان انتفاضه و انقلاب مردم بحرین بود و هم اکنون در فیس بوک صفحه‌ای به نام این شهید والامقام باز شده که طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد.

این مبارز بحرینی در ادامه برخی از جنایات آل خلیفه و آل سعود در بحرین را برشمرد و اظهار داشت: آدم ربایی، آزار و اذیت جنسی، کشتار مردم بی‌دفاع در مساجد و دستگیری علما و روحانیون از جمله جنایت‌های بی‌شمار آنها هستند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خامنه‌ای به مردم بحرین نوید پیروزی داده است تصریح کرد: از مردم عزیز خوزستان به خاطر برگزاری این یادواره بی‌نهایت سپاسگذاریم و ملت بحرین این لطف شما را هرگز فراموش نخواهد کرد.

در یادواره مهندس شهید علی احمد المؤمن و شهدای بحرین در اهواز همچنین احمد حسن الحجیری برادر شهید عبدالرسول الحجیری و از مبارزان و جوانان انقلابی بحرین دکلمه‌ای در وصف مبارزات ملت شریف بحرین قرائت کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول