اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه کاشان:

شعله انتفاضه بحرینی‌ها تنها با پیروزی خاموش می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌‌فقیه در سپاه کاشان گفت: انتفاضه مردم مبارز بحرین تنها با پیروزی کامل بر دیکتاتوران و ستمگران آل‌خلیفه از حرکت باز می‌ایستد.

شعله انتفاضه بحرینی‌ها تنها با پیروزی خاموش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتفاضه مردم شیعه بحرین علیه آل‌خلیفه که در اصل آل‌مروان و بنی‌عباس هستند با پیروزی مردم شیعه بحرین به پایان می‌رسد و بساط حکومت آل‌خلیفه برچیده می‌شود.

وی طرح الحاق بحرین به عربستان را به دلیل ناتوانی آل‌خلیفه در برابر مقابله با قیام مردم مبارز بحرین دانست و یادآور شد: اگر قرار باشد بحرین به کشور دیگری ملحق شود، حق ایران است چون خانه اصلی مردم محسوب می‌شود و مردم بحرین نیز اگر قرار باشد به کشوری دیگری ملحق شوند خواستار الحاق به ایران هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان تصریح کرد: سران دو کشور بحرین و عربستان در حالی طرح الحاق بحرین به عربستان را مطرح کرده‌اند که عربستان خود نیز در حال فروپاشی است و از کنترل کشور خود نیز عاجز است.

وی افزود: امروز بیداری اسلامی در استان شیعه‌نشین عفیف عربستان که هم‌مرز با کشور بحرین است آغاز شده و مقدمات برچیدن ظلم که بر ملت مظلوم این منطقه می‌رود فراهم شده است.

حسینی دیباجی بیان داشت: در صورت عملی شدن طرح الحاق بحرین، دامنه انتفاضه سراسر عربستان را فرا می‌گیرد و دیگر عربستانی وجود ندارد.

وی افزود: در صورت گسترش دامنه انتفاضه مردم شیعه بحرین تا عربستان این دو کشور تبدیل به یک کشور اسلامی ولایی بزرگ با نام بحرین می‌شوند و شبه جزیره عربستان تبدیل به کشور بزرگ اسلامی بحرین می‌گردد. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول