اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اجرای 174 پروژه عمرانی در شهرستان درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: امسال 174 پروژه عمرانی با اعتبار 10 میلیارد و 560 میلیون تومان در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای 174 پروژه عمرانی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان درمیان اظهار کرد: از این تعداد پروژه در دست اجرا 162 پروژه عمرانی نیمه‌تمام و 12 پروژه عمرانی جدید تعریف شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در هزینه اعتبارات سبب توسعه شهرستان در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌شود، گفت: سند توسعه شهرستان یک الگو است که بر مبنای برنامه پنجم توسعه و در راستای تحقق چشم‌انداز 20 ساله کشور تدوین و تنظیم شده است.

فرماندار درمیان یادآور شد: امسال بالاترین میزان اعتبار در بخش‌های توسعه زیرساخت‌های شهری، روستایی و عشایری با 2 میلیارد و 820 میلیون تومان، راه و شهرسازی با اعتبار 2 میلیارد تومان و کشاورزی و منابع طبیعی با یک‌میلیارد و 850 میلیون تومان هزینه می‌شود.

براتی گفت: به 21 پروژه‌ عمرانی نیمه‌تمام شهرستان درمیان از محل اعتبارات تملک شهرستان اعتبار لازم اختصاص داده شده که تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبارات بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح‌های دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد؛ بر تسریع در روند اجرایی پروژه‌های دستگاه‌ها تاکید کرد.

فرماندار درمیان بر نظارت دقیق در روند اجرایی طرح‌ها و نحوه عملکرد پیمانکاران تأکید کرد و یادآور شد: ارتقای سطح کیفی پروژه‌ها علاوه بر افزایش رضایتمندی مردم زمینه‌ساز آبادانی و توسعه پایدار درمیان می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول