اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

گازرسانی به درمیان نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: گازرسانی به درمیان و احداث خطوط انتقال آب سد رزه شهرستان نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است.

گازرسانی به درمیان نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی صبح امروز در نشست با اصناف شهرستان درمیان با بیان اینکه در حال حاضر 780 واحد صنفی در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند، ‌اظهار کرد: پروانه کسب 200 متقاضی جدید در زمینه‌های تولیدی، خدماتی و مواد غذایی در آینده نزدیک صادر می‌شود.

وی از پلمب 40 واحد صنفی متخلف خبر داد و افزود: همچنین در سال گذشته 345 دستگاه کارت‌خوان و صندوق بین کسبه شهرستان توزیع شده است.

فرماندار درمیان از اصناف شهرستان به عنوان قانع‌ترین، نجیب‌ترین و پاک‌ترین قشر جامعه درمیان یادکرد و گفت: از ابتدای سال جاری مرحله نخست طرح شبنم در تمامی واحدهای صنفی شهرستان اجرا شده است.

براتی با اشاره به توزیع بیش از 119 هزار جلد دفترچه و لوازم‌التحریر در شهریور‌ماه سال گذشته اضافه کرد: به منظور تنظیم بازار و کاهش استرس خانواده‌ها در خرید لوازم‌التحریر در سال جاری نیز پیش‌بینی توزیع 70 هزار جلد دفترچه و لوازم‌التحریر در شش مرکز عمده در شهرهای اسدیه، گزیک، قهستان و طبس شده است.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر گفت: مسئله تحریم جدید نیست و ایران اسلامی از نخستین روز پیروزی خود پس از 22 بهمن سال 57 با انواع تحریم‌ها و تهدیدها مواجه بوده و در واقع پیشرفت‌های کنونی نتیجه همان تحریم‌ها و تلاش ایرانیان برای برطرف کردن نیاز خود با استفاده از نیروهای بومی است.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه دور زدن و گذر از پیچ تند تحریم‌ها دانست و افزود: نخستین شرط حرکت در مسیر جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی داشتن روحیه جهادی و حمایت از تولیدات داخلی است.

فرماندار درمیان از هزینه‌کرد 5 میلیارد و 600 میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز بیمارستان و استخر شنای شهر اسدیه در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: استکبار با طناب پوسیده تحریم به هیچ دستاوردی نمی‌رسد.

براتی رسالت شهروندان درمیانی را در شرایط کنونی آگاهی از توطئه‌های دشمن و بصیرت دانست و یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی عمده‌ترین ضربات را از جانب نااهلان و منافقان دریافت می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول