اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اختصاص اعتبار 257 میلیون تومانی برای آبرسانی به قهستان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان از اختصاص 257 میلیون تومان اعتبار به طرح آبرسانی شهر قهستان در سال جاری خبر داد.

اختصاص اعتبار 257 میلیون تومانی برای آبرسانی به قهستان

رجبعلی براتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 38 پروژه عمرانی در بخش قهستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای اجرای این تعداد طرح اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 641 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار درمیان از اختصاص یک‌ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه معابر شهری، ایجاد فضای سبز و زیرساخت‌های رفاهی شهر قهستان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اجرای طرح‌های گازرسانی و آبرسانی به شهر قهستان در سال آینده و اجرای حفاری‌های اجتناب‌ناپذیر ضروری است از هم‌کنون تدابیر لازم به منظور جلوگیری از تخریب تاسیسات ایجاد شده و آسفالت معابر اتخاذ شود.

براتی در ارتباط با اجرای طرح آبرسانی به شهر قهستان تصریح کرد: تاکنون اعتباری بالغ بر 344 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است و اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده آبرسانی شهر از سال آینده آغاز می‌شود.

وی گفت: در سال جاری نیز 257 میلیون تومان به طرح آبرسانی شهر قهستان اختصاص یافت که در هفته دولت با حضور معاون استاندار کلنگ احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی این شهر به زمین زده می‌شود.

فرماندار درمیان یادآور شد: دولت در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته است و در راستای محرومیت‌زدایی اقدامات مناسبی را انجام داده که جای تقدیر دارد چرا که اثرات آن کاملاً مشخص است.

براتی تصریح کرد: باید با همت مضاعف در راستای رفع محرومیت از مناطق مختلف به ویژه روستاها تلاش شود تا مردم طعم رفاه بیشتر را بچشند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول