اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار درمیان خبر داد

صادرات 65 میلیون دلاری از بازارچه مرزی گلودره

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: بازارچه مرزی گلورده شهرستان درمیان در سال گذشته بیش از 64 میلیون دلار صادرات داشته است.

صادرات 65 میلیون دلاری از بازارچه مرزی گلودره

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، علی عباسی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان درمیان اظهار کرد: همچنین در 5 ماه نخست امسال 19 میلیون و 280 هزار و 349 کیلوگرم کالا به ارزش 18 میلیون و 723 هزار و 77 دلار از بازارچه میل درمیان صادر شده است.

وی اقتصاد مقاومتی را راهکار عبور از تنگناهای اقتصادی دانست و افزود: دشمن سعی دارد با ورود کالاهای قاچاق و بی‌کیفیت تولیدات داخلی و سرمایه ایرانی را نابود سازد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان با اشاره به کاهش چشمگیر قاچاق دام در این شهرستان اظهار کرد: در بهار و تابستان سال جاری 2 هزار و 415 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان به عمل آمده است.

عباسی ادامه داد: با این میزان بازرسی انجام شده 32 پرونده تخلف به ارزش 4 میلیون و 700 هزار تومان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در مرداد‌ماه امسال سه محموله قاچاق کالا به ارزش 64 هزار و 750 تومان در این شهرستان کشف شده است، تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از نیمه شهریور‌ماه آغاز می‌شود و تا نیمه مهر‌ماه سال جاری ادامه می‌یابد.

معاون فرماندار درمیان از توزیع بیش از 70 هزار جلد دفترچه و لوازم‌التحریر در این طرح بین دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد و افزود: در ارائه خدمات و توزیع لوازم‌التحریر هیچ محدودیتی در شهرستان وجود ندارد.

عباسی با بیان اینکه توزیع کتب درسی دانش‌آموزان از 12 شهریورماه در شهرستان آغاز شده است، اضافه کرد: مرحله نخست طرح شبنم در شهرستان درمیان آغاز شده است و 35 واحد ارائه‌‌کننده دارو، گوشی همراه، رایانه، لوازم صوتی و تصویری مشمول این طرح شناسایی شدند و 677 کالا کد شبنم دریافت کردند.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول