اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار درمیان:

بیانات مقام معظم رهبری پتکی بر فرق استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: بیانات علی‌وار مقام معظم رهبری در اجلاس سران جنبش غیرمتعهد آب سردی بر فتنه‌های نظام سلطه و پتکی بر فرق استکبار است.

بیانات مقام معظم رهبری پتکی بر فرق استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، علی عباسی عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس بیانات مقام عظمای ولایت را سومین شکست استکبار و صهیونیسم بین‌الملل پس از جنگ 33 روزه و فتنه 88 دانست و اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت لازمه ضروری جهان اسلام در شرایط کنونی است.

وی عزت، شرف و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مرهون هشت سال دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم دانست و افزود: نظام سلطه با توسل به دو حربه تهدید و ترغیب سعی در به شکست کشاندن اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران داشت که استقبال جمع کثیری از سران عضو مهر تأییدی بر به آخر خط رسیدن تفکر استعماری در جهان زد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان با اشاره به نخستین حضور رئیس جمهور مصر در ایران پس از انقلاب این کشور تصریح کرد: حضور محمد مرسی در ایران و حمایت تمام قد او از مسئله فلسطین، کابوس رژیم غاصب صهیونیستی در از دست رفتن رویاهایش در مصر را به واقعیت تبدیل کرد.

عباسی با بیان اینکه بوق‌های تبلیغاتی دشمن پس از شکست مفتضحانه در از رونق انداختن برگزاری اجلاس گروه نم حاضر به قبول شکست نیستند، گفت: دستگاه‌های سخن‌ِپراکنی دولت‌های استعماری نظیر انگلستان که به رنگ لباس ملکه خود اهمیت می‌دهد حاضر به پوشش این اجلاس نمی‌شود و از سخنان مرسی فقط به بخش ضد سوری وی می‌پردازد.

وی شرافت و عظمت ملت ایران در جهان اسلام را مرهون خون شهدا و حرکت در خط ولایت دانست و یادآور شد: تا زمانی که در پشت سر ولایت حرکت کنیم و حافظ خون شهدا باشیم از نیش زهرآگین تهدیدات دشمنان در امان هستیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول