اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر مبارکه:

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مبارکه احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر مبارکه گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در محور شمال جنوب کشور قرار دارد و وجود صنایع زیاد در این شهرستان، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در ‌این شهرستان احداث می‌شود.

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مبارکه احداث می‌شود

لطف‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: با مکاتبات صورت گرفته و هماهنگی انجام شده با مدیرعامل جمعیت هلال احمر شهرستان مبارکه مجوز احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری مبارکه از سازمان امداد و نجات کشور اخذ شد.

وی افزود: این پایگاه در ورودی مبارکه جنب پلیس راه اصفهان ـ شیراز احداث می‌شود و با همکاری‌ها و پیگیری‌های فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این شهرستان در مورد اختصاص زمین علی ایرانپور نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس با پیگیری‌های خود توانسته است مجوز واگذاری زمین جهت احداث پایگاه را از محیط زیست کشور و مبلغ 6 میلیارد ریال اعتبار به منظور ساخت این پایگاه از رئیس جمعیت هلال احمر کشور دریافت کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مبارکه گفت: یکی دیگر از دلایل احداث این پایگاه در شهرستان وجود تصادفات جاده‌ای در محورهای اصلی این شهرستان بوده که امید می‌رود با احداث این مجموعه خسارات جانی ناشی از تصادفات کاهش یابد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول