اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردوی امداد و نجات گردان‌های الزهرا(س) سپاه اراک برگزار شد

خبرگزاری فارس: اردوهای یک روزه آمادگی و امداد و نجات گردان‌های الزهرا(س) سپاه ناحیه اراک در این شهرستان برگزار شد.

اردوی امداد و نجات گردان‌های الزهرا(س) سپاه اراک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک ظهر امروز در دیدار با خواهران شرکت‌کننده در این اردو اظهار داشت: امروز خواهران بسیجی با حجاب و عفاف خود در عرصه‌های مختلف حضور یافته و موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شده‌اند.

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی افزود: خواهران بسیجی نقش بسیار مهم و غیر قابل انکاری در  تبیین جایگاه رفیع ولایت فقیه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند که باید به بهترین نحو ممکن وظایف خود را به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه پیوند مستحکم امت با ولایت فقیه موجب تداوم انقلاب اسلامی در جهان شده و اقتدار ایران را افزایش داده است گفت: امروز یکی از مهم‌ترین تلاش‌های دشمنان در جنگ نرم تضعیف جایگاه و شکستن پیوند مردم و ولایت است که می‌طلبد در برابر این توطئه دشمنان هوشیار بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک تاکید کرد: لازمه پیروزی در برابر توطئه‌های دشمنان داشتن بصیرت و آگاهی است که خوشبختانه خواهران بسیجی به خوبی به این سلاح مجهز هستند.

سرهنگ پاسدار سید عطاءالله میرکمالی فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز برگزاری این اردوها را موجب افزایش توانمندی و کسب تجربه خواهران بسیجی برای کمک به قشرهای مختلف مردم دانست و گفت: بسیج نیرویی برگرفته از فرهنگ قرآن و بطن ملت بوده که همواره آماده دفاع از کیان اسلامی و کمک‌رسانی به مردم و دولت است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول