اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

افزایش 70 درصدی پایگاه‌های امداد و نجات استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: احداث پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در استان زنجان 70 درصد در دولت‌های نهم و دهم افزایش یافته است.

افزایش 70 درصدی پایگاه‌های امداد و نجات استان زنجان

علی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تجهیزات خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان در دولت‌های نهم و دهم 80 درصد در استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به رشد 75 درصدی آموزش‌های همگانی و تخصصی از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه آموزش‌های همگانی و تخصصی انجام شده است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای از برنامه‌های این جمعیت است، افزود: تاکنون برنامه‌های مختلفی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به رشد 75 درصدی احداث ساختمان‌های اداری در شعب جمعیت هلال احمر افزود: این رشد در دولت‌های نهم و دهم اتفاق افتاده است.

طاهری با بیان اینکه احداث سالن‌های ورزشی و چند منظوره از برنامه‌های این جمعیت محسوب می‌شود، افزود: در طول خدمتگزاری دولت‌های نهم و دهم این مهم 70 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش توانمندی‌های پرسنل جمعیت هلال احمر استان زنجان از رشد 80 درصدی این توانمندی‌ها خبر داد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه افزایش ناوگان ترابری جمعیت هلال احمر از برنامه‌های مهم این جمعیت محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در طول دولت‌های نهم و دهم این مهم 85 درصد رشد یافته است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با راه‌اندازی میز خدمت خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کند، افزود: توزیع بروشور به منظور آشنایی مردم با عملکرد جمعیت هلال احمر از برنامه‌های میز خدمت است.

طاهری با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در زمینه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: اقدامات مطلوبی در این زمینه در زنجان انجام شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول