اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

استقبال کشورهای اروپایی از غذای حلال/ لزوم توجه به صادرات غذای حلال

خبرگزاری فارس: معاون وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر در کشورهای اروپایی استقبال از غذای حلال به خاطر کیفیت و بهداشت آن در حال افزایش است و ما باید صادرات در این بخش را در دستور کار خود داشته باشیم.

استقبال کشورهای اروپایی از غذای حلال/ لزوم توجه به صادرات غذای حلال

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سیدرحیم سجادی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه شایان سام ملایر با بیان اینکه خدمات دولت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای رفع محرومیت و پیشرفت در کشور بوده است، افزود: انجام این خدمات صادقانه بر کسی پوشیده نیست و ماندگار خواهد بود.

 معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی افزود: اخیراً نیز در وزارت جهاد کشاورزی طرحی در هیئت دولت به تصویب رسیده که استاندارد حلال را در روی برچسب غذاها درج می‌شود و کارهای اولیه آن انجام شده است.

وی عنوان داشت: در حال حاضر در کشورهای اروپایی استقبال از غذای حلال به خاطر کیفیت و بهداشت آن در حال افزایش است و ما باید در صنایعی سرمایه‌گذاری کنیم که تولیدات آن مصرف‌کنندگان زیادی در خارج از کشور داشته باشد.

سجادی بر تولیدات بالا با اشتغال پایدار تأکید کرد و افزود: در این راستا طی سال‌های اخیر حرکت‌های پرشتابی صورت گرفته است و با توجه به نامگذاری امسال نیز این شتاب فزاینده‌تر خواهد بود.

وی به توسعه بخش کشاورزی در دولت اشاره کرد و گفت:در این راستا نیز دولت از سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی حمایت‌های خوبی خواهد داشت و هر سرمایه‌گذاری که با آورده شخصی در راستای اشتغال و تولید سرمایه‌گذاری کند حمایت می‌شود.

معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی استان همدان را جزو استان‌های خشک و نیمه خشک عنوان کرد و ابراز داشت: با این وجود در استان همدان و شهرستان ملایر در امور زیربنایی و کشاورزی کارهای خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: در هفته دولت وزارت جهاد کشاورزی 3هزار و 700 پروژه را به بهره‌برداری رسانده است که 180 پروژه در استان همدان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان بوده است.

سجادی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس هشتم حمایت‌های گسترده‌ای از بخش کشاورزی در کشور داشتند که امیدواریم نمایندگان مجلس نهم در توسعه بیشتر بخش کشاورزی و تولیدات بالا و باکیفیت و اشتغال‌زایی پایدار این بخش را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول