اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

زنجان 568 هزار تن فضای ذخیره‌سازی گندم دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: استان زنجان 568 هزار تن فضا برای ذخیره‌سازی گندم دارد.

زنجان 568 هزار تن فضای ذخیره‌سازی گندم دارد

پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت غله استان زنجان فعالیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف انجام داده است و در این راستا موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به کنترل کیفیت نان در استان زنجان اضافه کرد: این امر به صورت مکرر توسط کارشناسان شرکت غله استان زنجان مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به برخی از عوامل موثر در بحث کیفی‌سازی نان افزود: نان مرغوب و با کیفیت دارای ویژ‌گی‌هایی است که بازرسی از واحدهای نانوایی و تعیین کیفیت مطلوب در نان نیز با این ویژگی‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به جذب تسهیلات نانوایی در استان زنجان و توسط شرکت غله افزود: این امر نیز در راستای ارتقای کیفیت نان تولیدی استان انجام می‌شود.

خالقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث خرید گندم و فضای ذخیره‌سازی گندم در استان افزود: در حال حاضر 568 هزار تن فضای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان زیادی از فضای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان پس از سال 84 ایجاد و احداث شده است، افزود: تا پایان سال 84 فضای ذخیره‌سازی گندم در استان زنجان 107 هزار تن بود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به بهای خرید گندم در استان زنجان افزود: در سال 84 بهای خرید گندم از کشاورزان یک هزار و 870 ریال بود که در سال جاری این مبلغ به 4 هزار و 200 ریال رسیده است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیرعامل شرکت غله استان زنجان امسال تاکنون بیش از 11 هزار تن گندم توسط شرکت غله در استان زنجان خریداری شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول