اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی ملایر خبر داد

خرید توافقی 452 تن گندم و جو از کشاورزان ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر از خرید توافقی 452 تن گندم و جو از کشاورزان ملایر توسط تعاون روستایی شهرستان خبر داد.

خرید توافقی 452 تن گندم و جو از کشاورزان ملایر

مهدی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه خرید محصولات به صورت توافقی به نفع کشاورزان است، اظهار داشت: خرید محصولات مختلف کشاورزی و دامی شهرستان در حال انجام است و تاکنون مقدار زیادی از این محصولات خریداری شده است.

وی از خرید 452 تن گندم و جو از کشاورزان شهرستان ملایر از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه توسط اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر خبر داد و افزود: از این مقدار 298 تن گندم و 154 تن جو بوده است که خرید این محصولات ادامه دارد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر در ادامه از خرید 15 تن سبوس و 300 تن سویا در این مدت تا پایان تیر ماه خبر داد و گفت: خرید کنسانتره (خوراک دام شیری) نیز در مدت چهار ماهه نخست سال جاری 647 تن بوده است.

وی خرید مرغ توافقی را نیز در چهار ماهه نخست سال جاری توسط اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر 65 تن عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و 707 تن شیر در این مدت خریداری شده است.

شیرزادی با بیان اینکه خریدها تا پایان سال ادامه دارد، تصریح کرد: بیشترین محصولات خریداری شده در این مدت گندم، جو، شیر و خوراک دام بوده است.

وی در ادامه از فعالیت 24 شرکت تعاونی روستایی در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: تعداد تعاونی‌های تولید نیز در شهرستان 10 تعاونی است و پنج تعاونی‌ کشاورزی روستایی نیز در شهرستان فعال است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ملایر به دو شرکت تعاونی فعال زنبورداران روستای انوج و شرکت تعاونی کاشت زعفران زنان روستای شوشاب اشاره کرد و گفت: این دو تعاونی با تولید این دو محصول باعث ایجاد اشتغال برای افراد زیادی از روستاییان شده‌اند.

وی در پایان از فعالیت سه تعاونی روستایی در شهر ملایر خبر داد و اظهار داشت: این تعاونی‌ها با توزیع انواع محصولات کشاورزی، باغی و دامی در میدان آزادگان، شهرک ولیعصر و تعاونی جنب اداره تعاون روستایی با تخفیف ویژه آماده خدمت‌رسانی به همشهریان هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول