اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

خانه پیشکسوتان ورزش در کردستان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از ایجاد خانه پیشکسوتان ورزش این استان در آینده نزدیک در شهر سنندج خبر داد.

خانه پیشکسوتان ورزش در کردستان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران در گردهمایی رؤسا، نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی استان و مسئولان هیئت شهرستان سنندج با استاندار کردستان، اظهار کرد: مبحث مدیریت ورزش و ساماندهی امور هیئت‌ها در کنار مباحث مالی از جمله دغدغه‌ها و موانع پیش روی هیئت‌های ورزشی در کردستان است.

وی افزود: عدم هماهنگی در بین هیئت‌های شهرستان با هیئت استان و نبود درآمدزایی و اسپانسر تیم‌های ورزشی از دیگر مشکلاتی است که هیئت‌های ورزشی کردستان با آن مواجه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: به منظور ارتقای شاخص‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی منسجم کاری در هیئت‌ها از این به بعد باید همه هیئت‌های ورزشی هر سه ماه یکبار گزارشی از عملکرد فنی و مالی خویش را به این اداره‌کل ارائه نمایند.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: رؤسای هیئت‌ها باید ارتباط تنگاتنگی با فدراسیون‌ها داشته و در این مسیر نیز با تعامل با اصحاب رسانه و ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و بهره‌مندی از ظرفیت روابط عمومی‌هایی قوی گام بردارند.

وی افزود: مبحث علم ورزش و ارتقای آموزش‌های آکادمیک از جمله اولویت‌های این اداره‌کل برای توسعه ورزش در استان است و در همین مسیر نیز با تمام توان از هر هیئت ورزشی که اقدام به برپایی کارگاه‌های آموزشی در این خصوص کند حمایت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تأکید بر فراهم کردن زمینه‌های لازم برای بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان و بزرگان حوزه ورزش کردستان در راستای تقویت ورزش استان، اظهار داشت: به همین منظور طی چند هفته آینده خانه پیشکسوتان ورزش استان در سنندج راه‌اندازی خواهد شد.

تیشه‌گران در پایان همچنین از فراهم شدن مقدمات لازم برای ایجاد نخستین کلینیک پزشکی ورزشی استان کردستان در سنندج خبر داد و افزود: در همین راستا جلساتی تخصصی برگزار شده و امیدواریم در آینده نزدیک با نظر مساعد مسئولان این فدراسیون شاهد ایجاد نخستین کلینیک پزشکی ورزشی در استان باشیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول