اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه قرآن و جوان در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری نخستین نمایشگاه قرآن و جوان در استان خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه قرآن و جوان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری نمایشگاه قرآن و جوان اظهار کرد: این حرکت ارزشمند با محوریت جوان و فرهنگی طراحی شده است تا بتوانیم ورزشکاران را بیش از پیش به قرآن و دستورات الهی نزدیک کنیم.

وی همکاری سازمان‌های مربوطه در راستای برپایی این نمایشگاه را ستودنی خواند و افزود: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی استان می‌توان به نتایج مطلوب و خروجی مناسبی دست پیدا کرد.

این مسئول تجسم دستورات قرآنی در قالب‌های مختلف مانند بهشت و جهنم و نظارت همیشگی خداوند بر اعمال انسان‌ها و محجوریت قرآن و غیره را از ویژگی‌های متمایز این نمایشگاه برشمرد و ابراز کرد: پاسخگویی به سئوالات قرآنی، دینی، روان‌شناسی و طب‌سنتی توسط اساتید متخصص و کارشناسان مجرب  از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

وی زمان افتتاح این نمایشگاه را ساعت 11 صبح روز شنبه 18 شهریور جاری اذعان کرد: این نمایشگاه با حضور مدیران استانی و تشکل‌های مردم‌نهاد و ورزشکاران در سالن وارش مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) رشت برگزار می‌شود.

بابایی انس با قرآن توسط جوانان و فراهم کردن بستر مناسب برای استفاده و نزدیکی جوانان به قرآن را یکی از ضروریات و تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و بیان کرد: در این راستا معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان فعالیت‌های گسترده خود را بیش از پیش استارت زده است.

وی عملیاتی شدن دستورات قرآن در زندگی جوانان و ورزشکاران را از ضروریات برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر جوانان ما به صورت مفاهیم و درست قرآن را فراگیرند و به آن عمل کنند بخش عظیمی از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه برطرف می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن دعوت از عموم مردم و جوانان، ورزشکاران و دانشجویان و دانش‌آموزان برای بازدید از این نمایشگاه، یادآور شد: نمایشگاه مذکور صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است.

وی از رسانه‌های مختلف استان خواست برای پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی سریع  نمایشگاه به مردم با مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نمایشگاه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول