اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه‌ دهه‌ کرامت رضوی

جنگ‌های قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: در آستانه میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) و ایام دهه کرامت رضوی، جنگ قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

جنگ‌های قرآنی ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این جنگ‌های قرآنی همه‌روزه قبل از اقامه نماز مغرب و عشاء، در دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام  سید جلال حسینی افزود: این جنگ‌های قرآنی از دوازدهم شهریورماه تا هفتم مهرماه همه‌روزه از ساعت 17 الی 19 در دارالقرآن کریم برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این دوره آموزشی روخوانی به روش قصه و بازی برای کودکان پنج سال تمام ویژه زائران در دارالقرآن کریم و ویژه مجاوران در مهدالرضا‌های آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

دبیرشورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی در پایان گفت: از اهداف گسترده‌ی برگزاری این جنگ‌های قرآنی می‌توان به نشر و تبیین معارف قرآن کریم و تعالیم نورانی ائمه‌ی اطهار(ع)، ترویج فضیلت‌ها و ارزش‌های قرآنی و تقویت بنیادهای اخلاق اسلامی، ایجاد ارتباط قرآنی و عاطفی کودکان با قرآن و تشویق و ترغیب خانواده‌ها به فراگیری، حفظ، تأمل و تعمق در ثقلین اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جنگ‌های قرآنی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 2002561 و 2215003 از ساعت 8 الی 13 و بعدازظهرها از ساعت‌ 16 الی 19 تماس گیرند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول