اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

ساختمان تالار قرآن به لحاظ فنی مشکل دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به وضعیت نامعلوم تالار قرآن همدان گفت: این ساختمان به لحاظ فنی و مشاور مشکل داشته و باید متولیان آن به مردم جوابگو باشند.

ساختمان تالار قرآن به لحاظ فنی مشکل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی بعد از ظهر امروز در شورای قرآن استان همدان با اشاره به سهمیه 227 هزار نفری استان در بحث حفظ قرآن در برنامه پنجم، اظهار داشت: دستگاه‌های مدعی و موظف انجام این کار نیز باید وظایف خود را در این رابطه انجام دهند.

وی با تأکید بر مشخص شدن تعهدات نیم درصدی دستگاه‌ها در مباحث قرآنی گفت: دستگاه‌هایی که از تملک دارایی‌ها سهم دارند باید نیم درصد تعهدات آنها پیرامون مباحث قرآنی مشخص شود.

دبیر شورای قرآنی استان همدان با اشاره به سهمیه‌های در نظر گرفته شده شهرستان‌ها افزود: باید به فرمانداران اجازه ورود به این مباحث داده شود تا با برش‌های این افراد اعتباراتی نیز به موضوع اختصاص پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح باید ظرفیت‌های هر شهرستان به خوبی و با دقت دیده شود.

فامیل‌کریمی با اشاره به وضعیت نامعلوم تالار قرآن همدان گفت: این ساختمان به لحاظ فنی و مشاور مشکل داشته و باید متولیان آن به مردم جوابگو باشند.

دبیر شورای قرآنی استان با اشاره به موضوع بازدید اعضای شورای اسلامی شهر همدان و اعضای شورای قرآنی استان از تالار قرآن زنجان تصریح کرد: این بازدید می‌تواند در مشخص شدن وضعیت تالار قرآن همدان راهگشا باشد.

وی تأکید کرد: این بازدید باید با هماهنگی مسئولان استان زنجان طی این هفته یا هفته آینده انجام و گزارش کاملی برای ارائه در جلسه آماده شود.

فامیل‌کریمی همچنین خواستار پیگیری وضعیت و کمک‌های صورت گرفته به دانشکده قرآنی ملایر شد.

دبیر شورای قرآنی استان همدان در پایان سخنان خود خواستار انجام اقدامات ابتدایی کار نشریه قرآنی شد و گفت: استانداری با کمک اداره کل ارشاد هزینه چاپ را تأمین خواهد کرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول