اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

تشکیل کمیته حل مشکلات تولید‌/ حضور 2 وزیر و رئیس بانک مرکزی در کمیته صنعتی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل کمیته چندجانبه صنعتی در کشور برای حل مشکلات تولید خبر داد.

تشکیل کمیته حل مشکلات تولید‌/ حضور 2 وزیر و رئیس بانک مرکزی در کمیته صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مرتضی هاشم پور بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران که به میزبانی سرپرستی صنعت، معدن و تجارت زیراب در دانشگاه پردیس بهشتی برگزار شد به حضور اعضای کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: تعامل مناسبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرایی شدن استعدادهای مازندران به وجود آمده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل کمیته چندجانبه صنعتی در کشور خبر داد و افزود: کمیته صنعت و معدن با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و معدن و تجارت و رئیس بانک مرکزی و مسئولان انتخابی و انتصابی دیگر تشکیل می‌شود.

وی به لزوم درک واقعی از وضعیت اقتصادی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور ما دوران گذار را طی می‌کند و وضعیت پیچیده و متفاوتی نسبت به گذشته دارد.

هاشم پور به وجود بصیرت و درک عمیق مسئولان اشاره کرد و افزود: اقتصاد کشور ما از مشکلات و نارسائی‌هایی رنج می‌برد که با برنامه‌ریزی کلان و آینده‌نگرانه باید حل شود.

این مسئول صنعتی به حوزه‌های درآمدزایی کشور اشاره کرد و گفت: درآمد نفتی، گمرکی و مالیاتی از منابع درآمدزایی در کشور محسوب می‌شوند که به دلیل تحریم‌های انجام شده کاهش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اصطلاح اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری را راهکار برون‌رفت از تهدیدهای دشمنان توصیف کرد و گفت: همه آحاد جامعه مخاطب نظر مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی هستند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول