اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره جهاد کشاورزی بویین زهرا خبر داد

تولید 800 تن ماهی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا از تولید 800 تن گوشت ماهی در بیش از 32 استخر پرورش ماهی این شهرستان خبر داد.

تولید 800 تن ماهی در بویین زهرا

مرتضی شعبان‌نژاد امروز در حاشیه دیدار با جمعی از کشاورزان شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 32 استخر پرورش ماهی در بخش‌های مرکزی و دشتابی این شهرستان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: مراحل برداشت ماهی در طول سال در دو مرحله جداگانه با بازه زمانی شش ماهه انجام می‌گیرد.

وی افزود: بیش از 800 تن گوشت ماهی در دو مرحله، سال گذشته در این شهرستان توسط کارشناسان این اداره برداشت شد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا  با بیان اینکه استخر‌های پرورش ماهی در این شهرستان نیازمند حمایت هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون در تلاش برای راه‌اندازی تعاونی‌های مختلف برای حمایت از این صنف هستیم.

شعبان‌نژاد ادامه داد: تداوم طرح‌های عمرانی در حوزه آبخیزداری شهرستان بویین زهرا نیازمند پیگیری و حمایت ویژه مسئولان است.

وی با اشاره به برداشت محصولات باغی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان ابراز کرد: در دو سال گذشته برداشت محصولات باغی در این شهرستان توسط کشاورزان رشدی دو برابری را تجربه کرده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: مسیر خودکفایی و تولید بیشتر با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ویژه مسئولان جهاد کشاورزی از کشاورزان تلاشگر و فعال امکان‌پذیر است.

شعبان‌نژاد افزود: طرح‌های آبخیزداری و کشت گندم نیز در سه ماهه نخست سال جاری در شهرستان بویین زهرا رشد قابل‌توجهی را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه دفع آفات نیز با همکاری کشاورزان شهرستان بویین زهرا موفق به دفع سموم از مزارع کشاورزی شده‌ایم.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا ابراز کرد: با توجه به دورافتادگی برخی از نقاط این شهرستان در حال حاضر چندین طرح توسعه کشاورزی با کندی روبه‌رو شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آنان آغاز شود.

شعبان‌نژاد ادامه داد: کشاورزان به عنوان اقشار زحمتکش و فعال کشور باید همواره مورد حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولان قرار گیرند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول