اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین خبر داد

افزایش 43 درصدی تولید آسفالت در 4 ماه نخست امسال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از افزایش 43 درصدی تولید آسفالت در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

افزایش 43 درصدی تولید آسفالت در 4 ماه نخست امسال

سید حسین شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: میزان تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری قزوین در چهار ماه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته 43 درصد افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: این میزان تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری قزوین در چهار ماه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته همراه با ارتقای کیفیت تولید بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین با بیان اینکه در سال گذشته میزان تولید آسفالت در کارخانه آسفالت مطلوب بوده است، افزود: مقدار تولید در سال جاری با توجه به تغییرات بودجه این سازمان در حال بررسی است.

شفیعی با اشاره به ارتقای کیفیت تولید آسفالت کارخانه آسفالت شهرداری قزوین در سال جاری بیان کرد: در سال جاری استفاده از مصالح شکسته کوهی مرغوب جایگزین مصالح رودخانه‎‌ای در تولید آسفالت شده که این مهم در تغییر کیفیت آسفالت بسیار موثر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین استفاده از دستگاه‌های پخت جدید با تکنولوژی روز و کاملا اتوماتیک، به کارگیری نیروهای مجرب و راه‌اندازی واحد کنترل کیفی و عقد قرارداد با آزمایشگاه خاک استان قزوین از دیگر دلایل ارتقای کیفیت تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری قزوین در سال جاری است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین تصریح کرد: امسال توجه به بحث کیفیت و کمیت و همچنین رصد لحظه‌ای کیفیت و کاهش آلودگی محیط زیست تا میزان 20 درصد حد مجاز از مهم‌ترین تغییرات اساسی در وضعیت تولید در کارخانه آسفالت شهرداری قزوین بوده که این مهم در میزان تولید آسفالت تأثیر مثبتی گذاشته است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول