اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه کارگر استان زنجان:

مسئولان زنجان با کلی‌نگری مشکلات استان را حل کنند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه کارگر استان زنجان گفت: ضروری است مسئولان استان زنجان با کلی‌نگری مشکلات استان را حل کنند.

مسئولان زنجان با کلی‌نگری مشکلات استان را حل کنند

مرتضی ریحانیان در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: امکانات رفاهی برای کارگران در مناطق مختلف کشور اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه خانه کارگر استان زنجان اقدامات لازم را برای رفاه بیشتر کارگران انجام می‌دهد، افزود:‌ به منظور ارتقای سطح علمی کارگران مراکز علمی و کاربردی در استان زنجان راه‌اندازی شده است.

رئیس خانه کارگر استان زنجان با بیان اینکه کارگران می‌توانند در این مراکز به ادامه تحصیل بپردازند، خاطرنشان کرد: این مراکز در رشته‌های مختلف نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کنند.

وی از ارائه بیمه تکمیلی در کنار بیمه اصلی به کارگران خبر داد و افزود:‌ در حال حاضر کارگران از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند.

ریحانیان با اشاره به عقد قرار داد با آموزشگاه‌های قلم‌چی، سنجش و دانش گاج، افزود: خدمات این موسسات با تخفیف ویژه به کارگران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بی‌مهری‌های قوه قضائیه نسبت به خانه کارگر بسیار است، افزود: این بی‌مهری‌ها قابل قبول نیست.

رئیس خانه کارگر استان زنجان با اشاره به اینکه از مسئولان استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان ضروری است اقدامات لازم را برای توسعه استان انجام دهند، افزود: ضروری است مسئولان از بخشی‌نگری پرهیز کرده و با کلی‌نگری مسائل استان را حل کنند.

وی با بیان اینکه کلی‌نگری موجب توسعه استان زنجان می‌شود، افزود: باید این دیدگاه در استان پیاده شود.

ریحانیان با اشاره به اینکه مردم استان زنجان هزینه‌های بسیاری برای انقلاب پرداخت کرده‌اند، افزود: ‌ضروری است اقدامات لازم برای حل مشکلات مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای توسعه استان به نحو مطلوبی فراهم نشده است، افزود: امکانات زیربنایی و توسعه‌ای استان به نحو مطلوبی فراهم نشده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول