اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مسئولان برای حل مشکلات خانواده شهدا تلاش کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: مسئولان بنیاد شهید، نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا در استان به‌کار گیرند.

مسئولان برای حل مشکلات خانواده شهدا تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی با خانواده‌های معظم شهیدان جعفری و محمدی‌نیا دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: والدین شهدا با تربیت صحیح، فرزندان خود را به مسیر سعادت و نیک‌بختی رهنمون می‌سازند.

وی در این دیدارها با اشاره به تلاش خانواده‌های معظم شهدا در تربیت صحیح فرزندانشان، تصریح کرد: والدین گران‌قدر شهدا با تلاش و کوشش خود، مسیر سعادت و نیک‌بختی را به فرزندان خود می‌آموزند، لذا شهدا به لحاظ اینکه خوب تربیت شده‌اند همواره آموزه‌های دینی را در مسیر زندگی خود لحاظ می‌کنند.

استاندار کرمانشاه بالندگی و پیشرفت کنونی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران در مقاطع مختلف از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز ایران اسلامی با توجه به اقتدار روزافزون خود به یکی از کشورهای تاثیرگذار و مهم در عرصه‌ها و معادلات جهانی تبدیل شده، بنابراین تمام این پیشرفت‌ها و بالندگی‌ها در سایه دلاوری‌ها و رشادت‌های ایثارگران و شهدا حاصل شده است.

وی در ادامه از مسئولان بنیاد شهید استان خواست که نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا در استان به‌کار گیرند.

خانواده معظم شهید جعفری سه شهید والامقام به نام‌های محمد، نجات‌علی و حجت‌الله جعفری و خانواده معظم شهید محمدی‌نیا 2 شهید والامقام به نام‌های گودرز و مسلم تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی کرده‌اند. 

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول