اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد

به‌کارگیری تفکر مهندسی ارزشی در اجرای پروژه‌های زیرساختی

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید بر اجرای پروژه‌های زیرساختی این استان تفکر مهندسی ارزشی حاکم شود و نسبت به آن توجه ویژه صورت گیرد.

به‌کارگیری تفکر مهندسی ارزشی در اجرای پروژه‌های زیرساختی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه کشاورزی این استان با بیان این مطلب به ویژگی‌ها و شاخصه‌های تفکر مهندسی ارزشی اشاره کرد و اظهار داشت: تفکر مهندسی ارزشی به ما می‎گوید که در اجرای پروژه‎های زیرساختی باید ورودی و خروجی را به صورت دقیق مشخص کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس این روش تفکر باید میان ورودی و خروجی پروژه‌ها هم‎خوانی وجود داشته باشد که در غیر این صورت اجرای آن پروژه کاری بیهوده و غلط خواهد بود.

عنابستانی بیان داشت: متاسفانه در بسیاری موارد در کشور ما در اجرای پروژه‎ها هرگز به حاکمیت تفکر مهندسی ارزشی توجه صورت نمی‎گیرد که همین مسئله منجر به ناکارآمد بودن اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری برای اجرای پروژه‌های زیرساختی اعتبارات خوبی از سوی دولت تخصیص یافته است، گفت: ما در این استان اجرای پروژه‌های زیرساختی که ورودی و خروجی آنها با هم هم‌خوانی داشته باشند را در اولویت برنامه کاری خودمان قرار خواهیم داد.

وی بر ضرورت توسعه بخش کشاورزی در این استان تأکید و اضافه کرد: وضعیت کنونی کشاورزی در این استان با سطح ایده‌آل و مطلوب فاصله دارد که رسیدن به این جایگاه ضرورت تلاش در راستای ارتقای سطح کشاورزی در استان را توجیه‌پذیر می‌‎کند.

عنابستانی نوآوری را راهکار مناسب در راستای ارتقای جایگاه کشاورزی استان برشمرد و گفت: حرکت در مسیر توسعه بخش کشاورزی نیازمند استفاده از راهکاری نوین و پویاست تا با الزام به اصول نوین بتوانیم در مدت زمان کوتاه‌تر اهداف کشاورزی این استان را تحقق بخشیم.

وی در ادامه با اشاره به تاکید هیئت دولت برای تسریع در روند اجرای برنامه‌های ابلاغ شده در راستای توسعه کشاورزی افزود: در این زمینه باید با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و دوری جستن از چوب انداختن لای چرخ یکدیگر، در راستای فراهم کردن زمینه اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی حرکت کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری توسعه کشاورزی را کلید توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: ما بدون صنعت می‌توانیم زندگی روزمره خودمان را از سر بگیریم اما بدون محصولات کشاورزی بقای زندگی امری غیر ممکن است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول