اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد

اجرای 23 پروژه زیرساختی در شبانکاره

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره از اجرای 23 پروژه زیرساختی در شبانکاره خبر داد.

اجرای 23 پروژه زیرساختی در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، مختار چترسنجی ‌در نشست مسئولان شبانکاره با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیشترین خدمات دولت در مناطق محروم و دوردست در دولت نهم و دهم انجام شده است.

وی افزود: کیفیت خدمات نیز در دولت نهم و دهم بهبود داشته و مردم از حجم و کیفیت خدمات رضایت دارند.

بخشدار شبانکاره با بیان اینکه خدمات دولت باید برای مردم اطلاع‌رسانی شود خاطرنشان کرد: امسال در توسعه زیرساخت‌های مختلف شاهد تلاش مسئولان هستیم و به ویژه در حوزه آبرسانی و برقرسانی رشد خوبی داشته‌ایم.

چترسنجی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در بخش شبانکاره مشکل قطعی آب و برق نداشتیم و هم‌اکنون نیز بازسازی و به‌سازی شبکه‌های فرسوده در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته عملیات اجرایی 73 پروژه با اعتبار 95 میلیارد ریال در این بخش آغاز شد که 70 پروژه آن در مراحل پایانی قرار دارد و امیدوار هستیم به زودی تکمیل و راه‌اندازی شود.

بخشدار شبانکاره از اجرای 23 پروژه زیرساختی در شبانکاره خبر داد و افزود: در هفته دولت امسال تعداد 23 پروژه زیرساختی با 26 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

امام جمعه شبانکاره نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مسئولان باید مانند این دو شهید خودسازی و اخلاص در کار را از اولویت‌های خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام رسول حمادی افزود: مسئولان باید در رفع مشکلات قشر ضعیف جامعه تلاش مستمری داشته باشند و نباید کم‌کاری و اهمال داشته باشند.

در این نشست تعدادی از مسئولان نیز به بیان مشکلات و معضلات شبانکاره پرداختند و نماینده دشتستان در مجلس نیز قول مساعدی برای رفع مشکلات داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول