اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان خبر داد

افتتاح 37 پروژه زیرساختی و عمرانی در کنگان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان از افتتاح 37 پروژه زیرساختی و عمرانی در کنگان خبر داد.

افتتاح 37 پروژه زیرساختی و عمرانی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عباس پاریابی شامگاه یکشنبه در جمع مردم و مسئولان کنگان اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات دولت به مردم است.

وی افزود: این هفته علاوه بر فرصت ارائه گزارش و آشنا کردن مردم با حقایق و فعالیت‌های دولت، فرصتی برای ارزیابی درونی و بررسی نقاط قوت و ضعف قوه مجریه است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: حضرت امام خامنه‌ای با اشاره به عبور سریع فرصت‌های خدمت، رئیس جمهور و همکارانش را به مغتنم شمردن یک ‌سال باقیمانده از عمر دولت دهم توصیه فرمودند که در همین یک ‌سال نیز می‌شود کارهای بسیار مهم و بزرگی انجام داد.

پاریابی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال چهارم فعالیت‌های دولت دهم را از دو منظر خارجی و داخلی مهم برشمرده و فرمودند که قدرت‌های مستکبر همه توان خود را برای وادار کردن ایران به عقب‌نشینی به کار گرفته‌اند که دولت نیز باید با استفاده از همه توان و ظرفیت‌های کشور و ادامه روند پیشرفت‌ها، این توهم باطل دشمنان را بر هم بزند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب روند کلی حرکت کشور را با وجود برخی مشکلات و نقاط ضعف‌ها، رو به جلو ارزیابی و خاطر نشان کردند که حتی مراکز رصد جهانی نیز به روند پیشرفت‌های ایران اذعان دارند اما برخی در این زمینه دچار توهم ناشی از ارزیابی غلط هستند.

پاریابی افزود: در شرایطی که ایادی استکبار جهانی در مقابل نظام دینی و مردم عزیز ایران صف‌آرایی گسترده‌ای کرده‌اند، دولتمردان و مسئولان نظام با الهام از بیانات مقام معظم رهبری و با تکیه بر جایگاه مردم در نظام راه استقلال، پیشرفت و عدالت را همچنان با قوت بیشتری خواهند پیمود.

این مسئول به ویژگی‌های شهرستان کنگان اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان کنگان علاوه بر دارا بودن ظرفیت‌های ارزنده در بخش‌های مختلف به عنوان میزبان صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی به تعبیری پایتخت اقتصادی انرژی کشور از اهمیت و جایگاه فراوانی در سطح ملی و فراملی برخوردار است.

پاریابی بیان کرد: این شهرستان نقش اصلی و مؤثر و سازنده‌ای در اقتصاد کلان کشور ایفا می‌کند و فرمانداری شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه با همراهی دستگاه‌های اجرایی و با درک عمیق رسالت خطیر خود در خدمت‌رسانی به مردم بر عهدی که با مردم برای خدمت صادقانه با آنان بسته‌اند پایبند و تمام تلاش خود را در این راه به کار خواهد بست.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان از افتتاح 37 پروژه زیرساختی و عمرانی در کنگان خبر داد و افزود: در هفته جاری تعداد 56 پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتبار 50 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود که از این طرح‌ها تعداد 37 پروژه افتتاح خواهند شد.

پاریابی اذعان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از حجم و کیفیت خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول