اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

220 پروژه زیرساختی در کنگان در دست اجراست

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: 220 پروژه زیرساختی در کنگان در دست اجراست.

220 پروژه زیرساختی در کنگان در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت به مردم است و همه مسئولان باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 220 پروژه بزرگ و مهم در سطح شهرستان در دست اجراست و امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار کنگان از افتتاح زیرساخت‌های بندری در شهرستان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته و به‌مناسبت هفته دولت زیرساخت‌های بندری شهرستان کنگان افتتاح می‌شود.

یزدان‌شناس خواستار ارتقای گمرک کنگان به اداره کل شد و تصریح کرد: از نظر سخت‌افزاری گمرک شهرستان کنگان در حال حاضر شرایط مطلوبی ندارد و اگر می‌خواهیم شرایط مطلوب‌تری را شاهد باشیم باید گمرک این شهرستان به اداره کل ارتقاء یابد.

وی همچنین با اشاره به موضوع تحقق نیافتن اشتغال 50 درصدی نیروی کار بومی در پارس جنوبی اذعان داشت: اشتغال نیروی کار بومی در صنایع نفت و گاز موجود در منطقه رضایت‌بخش نیست و موضوع اشتغال 50 درصد نیروی بومی نیز تاکنون تحقق نیافته است.

این مسئول گفت: بدون تردید ارتقاء گمرک شهرستان کنگان به اداره کل باعث ایجاد اشتغال و رونق تجارت در شهرستان خواهد شد که علاوه بر توسعه شهرستان کنگان در توسعه استان نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرماندار کنگان با اشاره در پیش بودن روز قدس خاطر نشان کرد: امسال روز جهانی قدس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا چشم جهانیان به این روز مقدس است.

وی افزود: با توجه به اینکه سوریه به عنوان یکی از محورهای مقاومت مورد تاخت و تاز گروه‌های تروریستی دست پرورده آمریکا و دشمنان اسلام است و به نوعی سوریه در حال پرداخت کردن تاوان حمایت مستقیم خود از جبهه مقاومت است از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر اعم از شیعه و سنی می‌خواهیم بار دیگر با حضور حماسی خود تصویری به‌یادماندنی خلق کرده و با این حضور مشتی محکم بر دهان مستکبران جهان بزنند.

یزدان‌شناس اظهار داشت: امروز دشمنان از اتحاد مسلمانان واهمه دارند و همه باید با وحدت و همدلی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول