اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه خبر داد

دعوت از هنرمندان صنایع‌دستی برای حضور در بازارچه مرزی

خبرگزاری فارس: معاون صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: از صنعتگران و سرمایه‌داران برای شرکت در ایجاد بازارچه مرزی صنایع دستی دعوت به عمل می‌آید.

دعوت از هنرمندان صنایع‌دستی برای حضور در بازارچه مرزی

نصرت‌اله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: صنایع‌دستی با اشتغال خانواده‌های ایرانی گره خورده و نقش اقتصادی ارزنده‌ای برای ایران اسلامی دارد.

سپهر ادامه داد: تولیدکنندگان با حضور فعال سالیانه خود در نمایشگاه جایگاه ویژه و ممتازی در میان رقبا برای خود ایجاد کرده‌اند و لازم است فرصتی برای معرفی صنایع بومی ایران فراهم شود.

وی با اشاره به آمار صادرات خوب صنایع‌دستی استان کرمانشاه افزود: معرفی صنایع‌دستی استان منجر به رغبت بیشتر جهانیان برای خرید این هنر ایرانی شده است.

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه با اشاره به نمایشگاه استان لرستان گفت: صنعتگران شرکت‌کننده کرمانشاهی در این نمایشگاه در رشته‌های مختلف از جمله سرجی‌سنتی، ابزارآلات فلزی و کاشی هفت‌رنگ که 15 تا 20 شهریور ماه برگزار می‌شود، در این برنامه فرهنگی اقتصادی شرکت می‌کنند.

وی در بخش دیگر از سخنانش افزود: نظر به اهمیت و جایگاه صنایع‌دستی در اشتغالزایی و ارزآوری بر آن شدیم در ورودی شهرهای استان و پایانه‌های مرزی، بازارچه صنایع‌دستی با کمک تولید‌کنندگان ایجاد کنیم.

سپهر با دعوت از صنعتگران و سرمایه‌داران برای ایجاد بازارچه مرزی صنایع‌دستی گفت: از صنعتگران و سرمایه‌داران علاقمند به برپایی و یا شرکت در این چنین بازارچه‌ای دعوت می‌کنیم که با تقاضای کتبی خود برای ثبت‌نام به معاونت صنایع‌دستی واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی امور نمایشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول