اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

نمایشگاه عکس به نفع زلزله‌زده‌ها در تبریز و تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از برپایی نمایشگاه عکس خیریه با عنوان آذربایجان جان ایران در تبریز و تهران به نفع زلزله‌زده‌ها خبر داد.

نمایشگاه عکس به نفع زلزله‌زده‌ها در تبریز و تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، تراب محمدی اظهار کرد: آثار هنرمندان عکاس با هدف خیرخواهانه در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.

وی افزود: عواید این نمایشگاه در قالب خرید لوازم‌التحریر، کیف و اقلام مدرسه، برای دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده ارسباران هزینه می‌شود.

محمدی افزود: این نمایشگاه از روز سه‌شنبه 14 شهریور ماه جاری ساعت 18 در خانه پروین اعتصامی تبریز محل دائمی نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی گشایش می‌یابد.

وی با اشاره به نمایش 100 عکس در ابعاد 50 در 70 به مدت یک هفته در این نمایشگاه، یادآور شد: در حاشیه برپایی نمایشگاه عکس  آذربایجان جان ایران، علاوه بر تقدیر از آفرینندگان آثار برگزیده نمایشگاه، سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند شب شعر و تئاتر خیابانی نیز در محوطه خانه پروین اعتصامی برگزار خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس آذربایجان جان ایران از 24 شهریور ماه جاری هم به مدت یک هفته در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، گالری لاله برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری پایگاه خبری و تحلیل نصرنیوز و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان در تبریز می‌توانند برای بازدید از عکس‌های ارائه شده در این نمایشگاه و مشارکت در این اقدام خیرخواهانه از ساعت 10 صبح تا هشت شب به خانه پروین اعتصامی واقع در خیابان فارابی (چایکنار)، نرسیده به پل شهید بهشتی (منصور سابق)، کوچه پروین اعتصامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول