اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت صنایع دستی چاپ و بسته‌بندی نگارستان زنجان:

صنعت چاپ و بسته‌بندی نیازمند توسعه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت صنایع دستی چاپ و بسته‌بندی نگارستان زنجان گفت: صنعت چاپ و بسته‌بندی صنعتی گسترده و نیازمند توسعه است.

صنعت چاپ و بسته‌بندی نیازمند توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سپهر قلعه‌ای ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت صنایع چاپ و بسته‌بندی نگارستان زنجان اظهار کرد: یکی از پیش نیازهای تولید در استان صنعت چاپ و بسته‌بندی است.

وی با بیان اینکه توجه به این مقوله موجب ایجاد اشتغال در کشور می‌شود، افزود: توجه به این مقوله موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنایع دستی چاپ و بسته‌بندی نگارستان زنجان با اشاره به اینکه صنعت چاپ و بسته‌بندی صنعتی گسترده و نیازمند توسعه است، افزود: برای توسعه این شرکت ضروری است حمایت‌های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این شرکت با ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان این صنعت را پویا و فعال کرده است، یادآور شد: توجه به این مجموعه موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

قلعه‌ای با اشاره به اینکه توجه به این صنعت در جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد:‌ ضروری است زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شود.

فرماندار شهرستان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در ایام هفته دولت تصریح کرد: بیش از 200 پروژه در شهرستان زنجان در هفته دولت افتتاح شده است.

عباس راشاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: این دو شهید الگوی دولتمردان نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس غیر متعهدها در تهران تصریح کرد: برگزاری این کنفرانس مهر تاییدی بر حقانیت جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان زنجان یادآور شد: برگزاری این کنفرانس موجب بر هم خوردن سیاست‌های نظام‌های استکبار بود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول