اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی:

عملیات احداث موزه بزرگ اراک آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از احداث موزه بزرگ اراک در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

عملیات احداث موزه بزرگ اراک آغاز می‌شود

مجتبی رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مقدمات اولیه برای صدور پروانه احداث این موزه به انجام رسیده و طی روزهای آینده پروانه احداث صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور احداث این موزه اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که 800 میلیون تومان آن مربوط به اعتبارات سال 90 و یک میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سال جاری تأمین خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: پیمانکار این پروژه انتخاب و به محض صدور پروانه عملیات احداث موزه آغاز خواهد شد.

رضوانی با بیان اینکه تمامی موانع صدور پروانه ساختمانی موزه بزرگ اراک برطرف شده است اظهار داشت: این موزه در فضایی به مساحت 5 هزار و 600 مترمربع احداث می‌شود و در آن اشیاء تاریخی و مردم‌شناسی مربوط به دوران‌های مختلف تاریخی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه صنایع دستی خبر داد و بیان کرد: پیش از این قرار بود نمایشگاه صنایع دستی در مهر ماه برگزار شود که زمان برگزاری به آبان ماه موکول شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول