اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی گناباد خبر داد

احداث 10 مجتمع خدماتی در مبادی ورودی گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناباد گفت: تعداد 10 مجتمع خدماتی بهداشتی در مبادی ورودی و محورهای مواصلاتی گناباد احداث شده است.

احداث 10 مجتمع خدماتی در مبادی ورودی گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، امان‌الله نوروزی صبح امروز در تشریح اقدامات این اداره برای امور رفاهی گردشگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 10 مجتمع خدماتی بهداشتی در مبادی ورودی و محورهای مواصلاتی شهرستان گناباد احداث شده است.

وی در ارتباط با مجتمع‌های بهره‌برداری شده، گفت: از این تعداد 5 مجتمع به بهره‌برداری رسیده و 5 مجتمع دیگر در مرحله تکمیلی و در حال اجرا است.

نوروزی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه روستای ریاب به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب گردیده است، در راستای تامین امکانات رفاهی، احداث کمپینگ در روستای ریاب در دستور کار میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قرار گرفت.

نوروزی ادامه داد: احداث مجتمع بهداشتی و محوطه‌سازی در مقبره ابومنصور ریابی از محل اعتبارت ملی سال 1390 با اختصاص مبلغ هزار میلیون ریال در قالب کمپینگ گردشگری در حال اجرا است.

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان گناباد تصریح کرد: تاکنون سفت‌کاری پروژه مذکور انجام شده و اجرای زیرسازی و آجرفرش محوطه ابومنصور ریابی به مساحت 600 مترمربع نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول