اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین:

قزوین در فهرست شهرهای تاریخی دنیا قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین گفت: در تلاش هستیم با مرمت و بازسازی آثار تاریخی شهر قزوین، قدمت و شاخص بودن این شهر را در لیست شهرهای تاریخی دنیا نمایان کنیم و به همه مردم این شهر فاخر را معرفی کنیم.

قزوین در فهرست شهرهای تاریخی دنیا قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علی‌رضا خزائلی با اشاره به چشم‌انداز سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین اظهار کرد: این سازمان به عنوان یکی از سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین در راستای آرمان‌های خود مبنی بر نمایان‌سازی قدمت و شاخص کردن این شهر در لیست شهرهای تاریخی دنیا همواره با نظارت کارشناسانه، مدیریت مشارکتی، همکاری و همدلی تمامی ارکان خود تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز این سازمان کاملا در راستای تحقق چشم‌انداز شهرداری قزوین قرار گرفته است، بیان کرد: شهرداری قزوین نهادی است مردمی و دانش‌محور که شهر تاریخی و فرهنگی قزوین را به شهری ایمن، شاداب، پایدار با رونق اقتصادی و جاذبه‌های گردشگری تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین افزود: سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین در سال 79 با مصوبه وزارت کشور پس از اخذ مصوبات و مجوزهای لازم از سوی شهرداری قزوین، شورای اسلامی شهر قزوین و استانداری قزوین و به منظور احیا بافت قدیمی شهر به صورتی که بتواند نیازهای زندگی امروز را تأمین و از خالی شدن سکنه جلوگیری کند، تشکیل شد.

خزائلی با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان در راستای برنامه‌های توسعه پنجم برنامه‌ریزی شده، گفت: مرمت و نوسازی آثار و بناهای تاریخی از برنامه‌های توسعه کشور است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های این سازمان از جمله مرمت و بهسازی حمام قجر، حمام بلور، خانه امام جمعه شهیدی، خیابان شهدا و سرای سعدالسلطنه افزود: با اجرای پروژه‌های بهسازی و نوسازی در سال‌های گذشته توانستیم مسیر نخست را برای جذب سرمایه‌گذار طی و بتوانیم فضای خوبی را برای گردشگران فراهم کنیم.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول