اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

قزوین در مسیر تحول قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به برنامه‌ها و طرح‌هایی که در استان قزوین اجرا می‌شود این استان در مسیر تحول قرار گرفته است.

قزوین در مسیر تحول قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری امروز در همایش گردشگری مذهبی که به مناسبت بزرگداشت روز قزوین در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری است که با شناسایی این ظرفیت‌ها می‌توان یک نقشه راه مطلوبی را طراحی کرد و استان قزوین را در مسیر اهداف و چشم‌انداز‌های چندین ساله قرار داد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در روز قزوین برای شهروندان قزوینی در حال برگزاری است، ابراز کرد: برگزاری جشنواره ملی، مذهبی و گردشگری قزوین در 9 شهریور ماه از جمله برنامه‌های اجرا شده در روز قزوین است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: برنامه‌های روز قزوین از نهم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و به مدت یک هفته تا شانزدهم این ماه ادامه دارد و اقشار مختلف جامعه می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به همایش گردشگری مذهبی که به مناسبت بزرگداشت روز قزوین در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شده است، بیان کرد: این همایش یکی از مراسم‌های بزرگداشت روز قزوین است که مطمئنا نتایج بسیار خوبی را در بر دارد.

 

معرفی آثار قزوین به مردم از اهداف همایش روز قزوین است

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از تمام مدیران شهری و مسئولان مربوطه به خاطر برگزاری همایش روز قزوین تشکر و قدردانی کرد و افزود: مدیریت شهری مسیر خوبی را در توسعه گردشگری مذهبی استان قزوین طی می‌کند که با استفاده از فرصت‌های مناسب این استان می‌توان این بخش از صنعت گردشگری را در استان قزوین رونق داد.

ظاهری ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر به این اهداف جشنواره روز قزوین که جزو بزرگ‌ترین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان قزوین است، دست یافت.

این مسئول اضافه کرد: استان قزوین دارای پشتوانه تاریخی، فرهنگی و مذهبی است و آشنایی و شناساندن بهتر این استان نسبت به گذشته به اقشار مختلف جامعه از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش روز قزوین به حساب می‌آید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اذعان کرد: امیدواریم دبیرخانه جشنواره روز قزوین به صورت دائمی فعالیت‌های خود را به خوبی انجام دهد تا بتوانیم به نتایج مطلوبی در توسعه گردشگری استان قزوین برسیم.

 

باید گردشگری مذهبی در قزوین توسعه یابد

ظاهری با اشاره به اینکه برای توسعه گردشگری مذهبی در استان قزوین باید زیرساخت‌های رفاهی، تفریحی و گردشگری در این استان تکمیل شود، اظهار کرد: با اتمام این زیرساخت‌ها می‌توان با تبدیل این استان به قطب گردشگری، سالیانه گردشگران زیادی از سراسر جهان را در این خطه تاریخی جذب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: با احداث هتل‌های مناسب و فراهم کردن امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی در استان قزوین مشکلات زیرساختی به خوبی در این استان برطرف می‌شود.

ظاهری گفت: با تدوین نقشه راه می‌توان گردشگری مذهبی استان قزوین را در کوتاه‌ترین زمان توسعه داد و مسیر تحول را برای این استان هموارتر کرد.

ظاهری با بیان اینکه جشنواره روز قزوین فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان قزوین است، تشریح کرد: از اهداف اصلی جشنواره روز قزوین معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان است که سابقه پایتختی در دوران صفویه را دارد و آثاری که از آن دوران به یادگار مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خاتمه با اشاره به بازخورد و اثرات مثبت این جشنواره افزود: جشنواره روز قزوین جدای از اینکه براساس تجارب گذشته سبب تعامل دستگاه‌ها می‌شود، در عرصه گردشگری و اقتصادی و دیگر ابعاد نیز حرکتی انقلابی در استان قزوین محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول