اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری 15 سارق با 57 فقره سرقت در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 15 سارق با 57 فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری 15 سارق با 57 فقره سرقت در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در شهرستان قزوین مأموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام تحقیقات فنی، پنج سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 15 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مأموران کلانتری 13 قزوین نیز با دستگیری یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره در این شهرستان موفق به کشف شش فقره از این نوع سرقت شدند.

جعفری‌نسب بیان کرد: این مأموران همچنین با دستگیری یک سارق لوازم خودرو چهار فقره سرقت داخل خودرو را در این شهرستان کشف کردند.

وی عنوان کرد: در اقدامی دیگر مأموران کلانتری 12 قزوین با دستگیری دو سارق داخل خودرو موفق به کشف 9 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با تلاش مأموران کلانتری 17 قزوین نیز یک سارق لوازم خودرو دستگیر که منجر به کشف هشت فقره سرقت داخل خودرو شد.

جعفری‌نسب با اشاره به دستگیری یک سارق دوچرخه در شهرستان قزوین گفت: دستگیری یک سارق دوچرخه توسط مأموران کلانتری 14 قزوین و اعتراف وی به پنج فقره سرقت دوچرخه را از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته دانست.

این مسئول اظهار کرد: در شهرستان آبیک نیز مأموران پلیس آگاهی دو سارق منزل را دستگیر کردند که متهمان به ارتکاب چهار فقره سرقت منزل در این شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بویین زهرا نیز با دستگیری دو سارق سیم برق موفق به کشف شش فقره سرقت سیم برق و کابل در این شهرستان شدند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول