اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

طرح ساماندهی پساب‌ها در قزوین حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: طرح ساماندهی و مدیریت پساب‌های صنعتی در استان قزوین حمایت می‌شود.

طرح ساماندهی پساب‌ها در قزوین حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عصر امروز جلسه کارگروه توسعه کشاورزی استان قزوین با حضور استاندار قزوین، معاون برنامه‌ریزی و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد.

احمد عجم در این جلسه با بیان اینکه طرح مدیریت پساب‌ها نیازمند حمایت از بخش خصوصی است، اظهار کرد: طرح مدیریت پساب‌های استان قزوین مورد حمایت استانداری قزوین است و از بخش خصوصی نیز در این عرصه حمایت می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بخش کشاورزی استان قزوین ظرفیت‌های بالایی دارد که در این بخش نیز از سرمایه‌گذاران در این استان استقبال می‌شود.

عجم با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی در استان قزوین در هفته دولت بیش از 170 پروژه به افتتاح رسیده است، افزود: با افتتاح این پروژه‌ها خدمات‌دهی به مناطق مختلف این استان آسان‌تر شد و مردم از خدمات مطلوب‌تری بهره‌مند شدند.

عجم اضافه کرد: استان قزوین در زمینه کشاورزی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و باید این صنعت در این استان توسعه یابد.

وی از حضور دو سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دو طرح ساخت سردخانه و سیلوی غلات و همچنین پرورش اسب در استان قزوین خبر داد و گفت: این دو سرمایه‌گذار از تعهد و تخصص لازم برخوردار هستند و مورد گزینش قرار گرفته‌اند.

عجم با اشاره به اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران بیان کرد: شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران با موفقیت برگزار شد که ناامیدی استکبار را به همراه داشت.

استاندار قزوین با بیان اینکه برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در این سطح در تهران نشانگر اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران در سطح بسیار خوبی برگزار شد و نتایج چشم‌گیری برای ایران به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول