اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقرو کلیایی:

نماینده ولی‌فقیه فصل‌الخطاب و محوریت همه امور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: در استان محوریت همه امور با نماینده ولی‌فقیه است و فرمایشات ایشان باید فصل‌الخطاب قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه فصل‌الخطاب و محوریت همه امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام شمس‌اله برقراری صبح امروز در جمع بسیجیان و مدیران فرهنگی اجتماعی نواحی مقاومت بسیج استان کرمانشاه، افزود: در عرصه موضوعات بین‌المللی ممکن است بسیاری از افراد بصیرت داشته باشند، اما در سطح موضوعات استانی، چون وابستگی وجود دارد ممکن است بصیرت لازم وجود نداشته باشد.

برقراری ادامه داد: اگر کسی دل در گرو اسلام داشته باشد، باید بدون تعارف، معضلات فرهنگی استان را ببیند و به وابستگی‌ها توجه نکند، چراکه تعلق‌خاطر باعث می‌شود بصیرت و قضاوت به بیراهه برود.

وی تصریح کرد: نقد کردن، یعنی ابتدا جنبه‌های مثبت بدون اغراق گفته شود و بعد مشکلات بیان شود و اگر این موضوع رعایت شود، معضلات فرهنگی و سیاسی همه جا از جمله استان حل می‌شود.

امام جمعه سنقرو کلیایی اظهار کرد: کسی که نیتش حل مشکلات استان باشد، دروغ نمی‌گوید و غرض نمی‌ورزد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکت‌شان به استان کرمانشاه، تاکید کرد: در استان محوریت با نماینده ولی‌فقیه است و اگر همین موضوع را رعایت کنیم، مشکلی پیش نمی‌آید و نماینده مقام معظم رهبری باید فصل‌الخطاب همه قرار گیرند.

برقراری استقبال مردم استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: کرمانشاه سابقه خوبی در پایبندی به نظام دارد و ولایت‌مداری آنها را نباید هرگز فراموش کرد.

وی گفت: اشتباهی که برخی از افراد مرتکب می‌شوند این است که محور را اشخاص قرار می‌دهند در حالی که محور باید براساس حق باشد و افراد باید حق را بشناسند و خود را خرج دیگران نکنند، بلکه خود را خرج اسلام و انقلاب کنند.

امام جمعه سنقرو کلیایی افزود: امام(ره) حقیقتش با آموزه‌های قرآنی آمیخته بود و در مقابل تمام بدی‌ها ایستاد و حقیقت آیات قرآن و روایات در انقلاب اسلامی دیده می‌شود و این نشان از عزت انقلاب است.

وی اظهار کرد: امام(ره) سه ماموریت برای خویش قائل بودند؛ سرنگونی رژیم طاغوت، برپایی حکومت اسلامی و رساندن انقلاب به دست صاحب اصلیش و ما امروز شاهد تحقق دو مرحله از برنامه‌های امام راحل هستیم.

برقراری در پایان با اشاره به شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عدم‌تعهد در تهران گفت: آمدن 120 کشور به اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران، نشان داد که جامعه جهانی با ایران مخالفتی ندارند و تبلیغات دشمن علیه ایران نادرست و تنها محدود به چندکشور مستکبر است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول