اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

عشق مردم ایلام به ولایت دارای پیشینه تاریخی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عشق و علاقه مردم ایلام به ولایت دارای سابقه و پیشینه تاریخی است.

عشق مردم ایلام به ولایت دارای پیشینه تاریخی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: مردم یکدست شیعه استان ایلام ارادت ویژه‌ای به ائمه معصومین (ع) دارند.

وی ادامه داد: همه مردم استان ایلام به اندازه توان خود به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک مالی کرده که جای تقدیر و تحسین دارد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مراسم استقبال از درب‌های حرم مطهر حضرت علی (ع) باید با همکاری مسئولان مرتبط با موضوع با شکوه خاصی صورت گیرد.

لطفی تصریح کرد: مراسم استقبال از درب‌های حرم مطهر حضرت علی (ع) که ساخت هنرمندان استان فارس است در شهرستان‌های مختلف استان ایلام برپا می‌شود.

در ادامه این نشست اعضاء درباره باشکوه برگزار کردن مراسم استقبال از درب‌های حرم مطهر امام علی (ع) بحث و تبادل نظر کردند.

استان ایلام با 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از استان‌های مورد نظر زوار و تجار برای مراودات اقتصادی، زیارتی و فرهنگی است.

از بدو بازگشایی مرز مهران از سال 82 تاکنون میلیون‌ها زائر و میلیون‌ها تن کالا از این مرز به کشور عراق عازم و ارسال شده است.

مرز بین‌المللی مهران در 90 کیلومتری جنوب استان ایلام نزدیک‌ترین و امن‌ترین خروجی برای تردد به کشور عراق و همچنین صادرات کالا است.

اکنون استان ایلام دروازه عتبات عالیات بوده و روزانه تا 6 هزار نفر از این خروجی تردد دارند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول