اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تسلیت امام جمعه اردبیل به مناسبت رحلت آیت‌الله علمی اردبیلی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی درگذشت عالم فقیه و برجسته آیت‌الله‌العظمی حاج میرزاعلی علمی اردبیلی را تسلیت گفت.

تسلیت امام جمعه اردبیل به مناسبت رحلت آیت‌الله علمی اردبیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این پیام که ظهر امروز منتشر شد حجت‌الاسلام سید حسن عاملی اظهار داشته است: اطلاع حاصل کردیم عالم ربانی آیت‌الله حاج میرزاعلی علمی اردبیلی از اساتید درس خارج و دروس معقول حوزه علمیه مشهد مقدس فرزند گرامی فقیه اهل بیت زنده‌یاد آیت‌الله العظمی حاج شیخ محمد علمی اردبیلی طاب ثراه با دانش اندوخته از محضر بزرگان حوزه نجف اشرف و مجاورت آستان نورانی امیرالمومنین (ع)پس از سال‌ها تلاش مستمر و مجاهدات علمی داعی حق را لبیک گفته است.

در این پیام تسلیت آمده است: بی‌شک حیات معنوی آن بزرگوار مادام‌الدهر با پرتوافکنی پروردگار حلقه تعلیم و تربیت و آثار ارزنده علمی ایشان به مثابه شجره طیبه دوام خواهد یافت.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این پیام افزوده است: اینجانب فقدان حسرت‌بار این فقیه فرزانه را به محضر مبارک حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحناه فداه، حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه مقدسه رضوی علیه افضل التحیه و الثنا، شاگردان و فرزندان معنوی آن بزرگوار، بیت معظم علمی اردبیلی و خاندان‌های وابسته تسلیت عرض کرده از پیشگاه حضرت حق جبران این ضایعه و علو درجات آن عزیز به حق پیوسته و رفعت مرتبت والد معظم‌شان را مسئلت داریم.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول