اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان خبر داد

تولید 350 تن سازه در شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان گفت: شرکت کاسپین ماهانه 350 تن سازه پیچ و مهره‌ای تولید می‌کند.

تولید 350 تن سازه در شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت کاسپین غرب زنجان، اظهار کرد: اهمیت سازه‌های پیچ و مهره‌ای در جهان نمود یافته و همه کشورهای مطرح جهان از این سازه برای فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت کاسپین غرب زنجان در زمینه ساخت سازه‌های پیچ و مهره‌ای فعالیت می‌کند، افزود: در این زمینه در استان اقدامات لازم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان با اشاره به توجه دولت‌های نهم و دهم به سازه‌های پیچ و مهره‌ای خاطرنشان کرد: از این دانش روز دنیا در حال حاضر در کشور استفاده می‌شود.

وی بر ضرورت تجمیع واحدهای سازه‌ای فلزی در یک قالب واحد تاکید کرد و افزود: ایجاد کارگاهی واحد موجب ایجاد زمینه اشتغال برای افراد بیشتری می‌شود.

مقدم با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال برای 185 نفر در این واحد تصریح کرد: ‌با تجمیع واحدهای دیگر این میزان به 500 نفر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر قرارداد 700 تنی با یکی از شرکت‌ها دارد، افزود: این واحد ماهانه 350 تن سازه تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان نداشتن سرمایه را از مشکلات این واحد عنوان کرد و افزود: ‌برای توسعه فعالیت‌ها این شرکت نیازمند حمایت‌های مالی است.

وی با بیان اینکه سازه‌های پیچ و مهره‌ای در برابر زلزله مقاوم هستند، افزود: با توجه به سردسیر بودن استان زنجان استفاده از این سازه‌ها به صرفه است.

مقدم از برگزاری همایش سازه‌های پیچ و مهره‌ای با همکاری دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: این همایش با حضور دانشجویان و کارشناسان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت کاسپین صنعت غرب زنجان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف با شرکت‌های مختلف تصریح کرد: طرح‌های مطلوبی در این حوزه در استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول