اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز فصل کارهای عمرانی صورت گرفته است

تولید و پخش 55 هزار تن آسفالت در خیابان‌های زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان اولویت کارهای عمرانی شهرداری زنجان را آسفالت اعلام کرد و گفت: از آغاز فصل کارهای عمرانی 55 هزار تن آسفالت تولید و در خیابان‌های شهر زنجان توزیع شده است.

تولید و پخش 55 هزار تن آسفالت در خیابان‌های زنجان

حبیب ملایی‌یگانه در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، بودجه سال جاری مرکز و مناطق سه‌گانه شهرداری زنجان را 102 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این بودجه به نسبت 60 به 40 بین پروژه‌های عمرانی و امور اجرایی شهرداری تقسیم شده است.

وی اولویت جهت‌گیری در پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان را در سال جاری آسفالت‌ریزی خیابان‌ها اعلام کرد و افزود: زمستان سخت گذشته موجب خرابی وسیع در آسفالت خیابان‌های شهر زنجان شده است.

سرپرست شهرداری زنجان از تخصیص 9 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای تولید و پخش آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان خبر داد.

وی به برنامه شهرداری زنجان برای تولید و توزیع 70 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: تاکنون بیش از 55 هزار تن آسفالت تولید و در سطح خیابان‌ها پخش شده است.

یگانه با اشاره به اینکه مقدار آسفالت توزیع شده در سطح خیابان‌های شهر زنجان تاکنون به مقدار سال گذشته بوده است، ادامه داد: از این به بعد هر مقدار آسفالت در خیابان‌های شهر پخش شود مازاد بر سال گذشته خواهد بود.

وی به قانون توسعه پنجم کشور در مورد افزایش سرانه فضای سبز اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون سالانه باید یک متر مربع به سرانه فضای سبز کشور اضافه شود.

سرپرست شهرداری زنجان افزودن نیم متر از این یک متر را وظیفه ارگان‌های دولتی اعلام کرد و افزود: افزایش 20 هکتاری فضای سبز شهر زنجان در راستای اجرای این قانون است که نیم متر بقیه را بر عهده شهرداری‌ها گذاشته است.

وی از عملیاتی‌شدن برنامه شهرداری زنجان برای افزایش سرانه فضای سبز به مقدار 10 هکتار تا این فصل از سال خبر داد و ابراز امیدواری کرد، 10 هکتار باقیمانده هم تا پایان فصل کاری محقق شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول