اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا شهریور ماه سال جاری صورت می‌گیرد

آماده‌شدن چهار فاز شهرک گلشهر کاظمیه زنجان

خبرگزاری فارس: چهار فاز نخست شهرک گلشهر کاظمیه زنجان تا شهریور ماه سال جاری کامل آماده شده و عملیات اجرایی آن به پایان می‏‌رسد.

آماده‌شدن چهار فاز شهرک گلشهر کاظمیه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با توجه به اینکه در جلسات ستاد عمران شهری استان زنجان توجه ویژه‏‌ای به احداث و تکمیل شهرک گلشهر کاظمیه زنجان شده، در حال حاضر عملیات اجرایی چهار فاز نخست آن رو به اتمام است.

با توجه به گفته‏‌های رئیس هیئت امنای شرکت تعاونی شهرک گلشهر کاظمیه زنجان عملیات اجرایی چهار فاز نخست این شهرک تا شهریور ماه سال جاری به پایان می‏‌رسد و در چهار فاز دوم این شهرک متمرکز می‏‌شوند.

نوروز محمدی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد از عملیات عمرانی در فازهای شش و پنج به پایان رسیده، اضافه کرد: ساخت و ساز و احداث واحدهای مسکونی در این فازها نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مالکین پروانه احداث واحدهای خود را دریافت کرده‏‌اند، تصریح کرد: در فازهای هفت و هشت نیز قراردادها امضا شده و مالکین برای دریافت اسناد به اداره کل ثبت اسناد ارجاع داده می‏‌شوند.

گفتنی است، بر اساس سخنان رئیس هیئت امنای شرکت تعاونی شهرک گلشهر کاظمیه زنجان تا پایان سال 92 همه اقدامات و برنامه‌‏های مورد نظر در شهرک گلشهر کاظمیه به پایان می‏‌رسد و آسفالت این شهرک نیز متناسب با استقرار شهروندان اجرا می‏‌شود.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول