اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

احداث مجموعه بزرگ فرهنگی و علمی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: یک مجموعه و قطب علمی و فرهنگی در زمینی به مساحت 700 هکتار در استان زنجان احداث می‌شود.

احداث مجموعه بزرگ فرهنگی و علمی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌‌های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اظهار داشت: حدود سه سال پیش شهرک گلشهر کاظمیه زنجان از هیچ گونه خدمات و امکاناتی برخوردار نبود.

وی با اشاره به اینکه خدمات ناقص و بسیار کمی در شهرک گلشهر کاظمیه ارائه شده بود، خاطر نشان کرد: درصد بسیار پایینی از مردم در این شهرک سکونت داشتند و کسی رغبت به ساخت و ساز در این شهرک را نداشت.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهرک گلشهر کاظمیه یکی از بزرگ‎ترین پروژه‏‌ها و شهرک‎ها در استان زنجان است، اضافه کرد: در حال حاضر حدود 200 هزار نفر در این شهرک ساکن شده‏‌اند.

وی ضمن قدردانی از همکاری همه دستگاه‎های اجرایی در زمینه رونق و توسعه شهرک گلشهر کاظمیه تصریح کرد: در حال حاضر این شهرک همچون شهر جدیدی در کنار شهر زنجان خودنمایی می‏کند.

رئوفی‌‌نژاد یادآور شد: شرکت تعاونی شهرک گلشهر کاظمیه، بستر و زمینه‌ های لازم را برای ورود دستگاه‎ها، اجرای طرح‏ها و همکاری آنها با یکدیگر را فراهم کرده است و اقدامات و تلاش‏های این شرکت شایان تقدیر است.

وی با بیان اینکه با گسترش شهرک گلشهر کاظمیه نیازها و امکانات مردم و افراد ساکن در این شهرک تامین شده است، ادامه داد: چهار فاز نخست این شهرک کاملا تکمیل شده است و چهار فاز دیگر آن در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ظرف پنج سال آینده شهرک گلشهر کاظمیه مرغوب‏ترین، بهترین و مفرح‏ترین شهرک در استان زنجان می‎شود، افزود: 90 درصد توسعه استان زنجان از طرف شرق است و این درحالی است که شهرک گلشهر کاظمیه نیز در قسمت شرقی استان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در سه‎راهی طارم یک قطب بزرگ علمی و فرهنگی ایجاد می‎شود، خاطر نشان کرد: زمین اختصاص یافته برای احداث این مرکز بزرگ علمی و فرهنگی 700 هکتار است.

رئوفی‌‌نژاد با بیان اینکه بسیاری از پروژه‎های مورد نظر به دلیل تراکم کار در هفته دولت اکنون افتتاح و بهره‌‌برداری می‎شود، ادامه داد: بیش از 90 پروژه برق در سطح استان زنجان افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه عمران شهری و روستایی یکی از مهم‏ترین نیازها، نیاز به برق است، تصریح کرد: اقدامات زیادی از جمله تعویض شبکه‏‌های فرسوده برق، انتقال تیرهای برق، تغییر کابل‎ها و ایجاد پست‎ها در سطح استان زنجان صورت گرفته است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه پروژه‌های تعریف شده و در دست اجرای استان زنجان در سطح شهر و روستا در گرو اقدامات صورت گرفته در شرکت توزیع نیروی برق استان است، اضافه کرد: مدیران و مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان همواره هماهنگ و همراه ما در اجرای تصمیمات و مصوبات بوده‌اند.

وی با بیان اینکه همه اقدامات و برنامه‎های شرکت توزیع برق استان زنجان به موقع انجام می‎شود، یادآور شد: مجموعه شرکت توزیع برق استان زنجان گام‎های خوبی در سطح استان برداشته‌اند که قابل توجه است.

رئوفی‎نژاد با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان بدون درنگ و کامل به وظایف خود عمل می‏کنند، ادامه داد: این مجموعه در پاسخگویی به نیاز مردم و تامین امکانات عملکرد خوبی داشته است.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری که دولت‏های نهم و دهم را دولت پر کاری دانست، افزود: باید این کارهای شبانه‌روزی را ادامه دهیم و نیازهای مردم را تامین کنیم.

انتهای پیام/و10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول