اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد

پرداخت 907 میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم زنجان ‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: تا پایان مرداد ماه امسال 907 میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم استان زنجان پرداخت شده است.

پرداخت 907 میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم زنجان ‌

ابوالفضل فلاح در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سازمان امور اقتصادی و دارایی با توجه به ماموریت‌های خود اقدامات لازم را در استان زنجان انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد سرمایه‌گذاری و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان فعالیت‌های سرمایه‌گذاری را پیگیری می‌کند، افزود: در حال حاضر در استان زنجان 162.6 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب شده است.

مدیرکل سازمان اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری استان در سال 86 سه دهم میلیون دلار بود، افزود: این میزان در سال 87 به 2.4 میلیون دلار رسید.

وی میزان سرمایه‌گذاری خارجی در سال 89 را 13.6 میلیون دلار عنوان کرد و افزود: این میزان در سال گذشته 142 میلیون دلار رسید.

فلاح با بیان اینکه استان زنجان جزو هفت استان برتر کشور در زمینه سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد:‌ استان‌هایی همچون همدان، البرز، خراسان‌رضوی و سمنان پس از استان زنجان قرار گرفتند.

وی تعداد طرح‌های سرمایه‌گذاری مورد بهره‌برداری را یک هزار و 713 طرح دانست و گفت:‌ یک هزار و 747 میلیارد تومان مجموع سرمایه‌گذاری‌های بهره‌برداری شده از سال 84 تا 90 است.

مدیرکل سازمان اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به اجرای 12 طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان تصریح کرد: 146 طرح نیز به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری در استان مطالعه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با اعتبار 7 هزار و 600 میلیارد تومان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ حجم فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان قابل ملاحظه است.

فلاح از مطالعه 200 طرح به عنوان فرصت مطالعاتی استان خبر داد و گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سایت سرمایه‌گذاری استان زنجان تصریح کرد: شش سامانه برای نخستین بار در کشور در این سایت راه‌اندازی شده است.

مدیرکل سازمان اقتصادی و دارایی استان زنجان رسیدگی به شکایات، نظارت بر طرح‌ها و معرفی فرصت سرمایه‌گذاری را از ویژگی‌های این سایت برشمرد و گفت: فرصت تعامل بین سرمایه‌گذاران در این سایت فراهم شده است.

وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌‌ها در کشور افزود: 907 میلیارد تومان تا پایان مرداد ماه سال جاری به مردم یارانه نقدی پرداخت شده است.

فلاح با بیان اینکه بیش از 99 درصد مردم استان زنجان زیر پوشش طرح هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: دبیرخانه این طرح در استان فعال است و نسبت به حل مشکلات مردم اقدام می‌کند.

وی با اشاره به نام‌نویسی 730 هزار نفر در طرح سهام عدالت یادآور شد: 16 میلیارد تومان سهام عدالت به مردم پرداخت شده است.

مدیرکل سازمان اقتصادی و دارایی استان زنجان برگزاری نمایشگاه دولت مهر را به منظور اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی مردم از نزدیک با عملکرد دولت آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه موجب شده است تا مردم از نزدیک خدمات دولت را در بخش‌های مختلف ملاحظه کنند، افزود: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فاصله بین مردم و دولت کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول